۷ خرداد ۱۳۹۰، ۸:۲۴

سالانه 25 هزار مشترک جدید آب در خوزستان ایجاد می شود

سالانه 25 هزار مشترک جدید آب در خوزستان ایجاد می شود

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای خوزستان گفت: اشتراک آب در سالهای اخیر در خوزستان شتاب بالایی دارد به گونه ای که سالانه به طور متوسط 20 تا 25 هزار مشترک جدید آب در استان ایجاد می شود.

غلامرضا عقیلی در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان اینکه حدود 75 هزار کنتور خراب و یا با عمر بالای 10 سال در استان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به توانایی ایجاد شده و تامین منابع مالی و همکاری مردم استان بتوانیم در فاز اول 25 هزار کنتور معیوب را ظرف چهار ماه و در فاز دوم نیز 50 هزار کنتور فرسوده با عمر بالای 10 سال را (به استثنای کنتورهای درون حوضچه زمینی) بدون دریافت هیچگونه هزینه ای تعویض کنیم.

وی با اشاره به اینکه کنتورهای درون حوضچه زمینی باید بر روی دیوار نصب شوند، متذکر شد: مشترکین می توانند ضمن مراجعه به ادارات آبفا با صرف هزینه 10 هزار تومان به صورت مشارکتی با شرکت آبفا نسبت به جابجایی و استانداردسازی محل کنتور خود اقدام کرده و هزینه آن را با صورتحساب دوره بعد آب بها خود پرداخت کنند.

عقیلی با بیان اینکه در سال گذشته 60 هزار کنتور خراب مشترکین آبفا تعویض شد، اظهار داشت: علاوه بر این میزان تعویض، بالغ بر 20 هزار کنتور جدید نصب و به مشترکین واگذار شد.

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای خوزستان، با توجه به اینکه به صورت متوسط سالانه 20 تا 25 هزار اشتراک جدید آب در شهرهای استان ایجاد می شود، بخشی از کنتورهای خریداری شده به این اشتراک ها واگذار می شود.

وی با بیان اینکه خرید هر کنتور تا مرحله نصب آن برای شرکت بالغ بر30 هزار تومان می شود، گفت: تامین و تعویض 75 هزار کنتور حدود 22 میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت که امیدواریم مشترکین در حفظ و نگهداری کنتور ها کوشا باشند.
کد خبر 1322056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha