۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۱۱

وبلاگ های موسیقی مکانی برای بیان اندیشه است

وبلاگ های موسیقی مکانی برای بیان اندیشه است

محمد سریر گفت: وبلاگها و وبسایت های موسیقی باید مکان و محلی برای بروز اندیشه ها باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی ضمن بیان این مطلب راه اندازی جشنواره وب سایت و وبلاگهای موسیقی را  اقدامی موثر در جهت اطلاع رسانی مجازی عنوان کرد و گفت : چند دهه اخیر که عصر اطلاعات نام گرفته مردم در هر کجای دنیا که باشند می توانند در تمام حوزه ها از جمله حوزه فرهنگ و هنر به راحتی از اخبار و وقایع با خبر شوند. به نظر من دهه اخیر را می توان دهه انفجار نظرات در محیط مجازی نامید و این نظرات از طریق وبلاگ ها و سایت ها در محیط سایبر تبادل نظر می شوند.

وی در خصوص محتوای نوشته های موسیقی در فضای مجازی افزود:  وبلاگ برخی از متون که در رابطه با حوزه موسیقی نوشته می شوند جنبه ی علمی دارند و از کتب گوناگون منتقل می شوند که بسیار مفید است و بخشی ساخته و پرداخته وبلاگ نویس است که تحت تاثیر یک اتفاق خاص است؛ ما ظرفیت های  بسیار زیادی در این زمینه داریم و در این مورد هنوز در ابتدای راه هستیم. مهم ترین مسئله این است که افراد وبلاگ و وب سایت نویس خودشان باید صاحب اندیشه باشند و اگراین حوزه رونق بیشتری پیدا کند کم کم افراد جذب خواهد خواهد کرد.

این آهنگساز در پایان گفت: مبحث وبلاگ ها و وب سایت های موسیقی چند سالی است که در خانه موسیقی مورد بحث است و از این پس خانه موسیقی با تمام انرژی این حوزه را حمایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است ، نخستین جشنواره وبلاگ ها و وب سایت های موسیقی در هفدهم تیر ماه سال جاری به همت خانه موسیقی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1325149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha