۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۰

درایام سالگرد ارتحال امام(ره)؛

نمایشگاه میعاد منتظران در مسجد جمکران برگزار می‌شود

نمایشگاه میعاد منتظران در مسجد جمکران برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس میعاد منتظران در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در گفتگو با خبرنگار مهر در قم با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در این مسجد مقدس به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: برگزاری نمایشگاه عکس به صورت چاپ بنر در ارتباط با حضرت امام خمینی(ره) با عنوان میعاد منتظران در صحن مسجد از جمله برنامه های مسجد در این ایام است.

امیر صدوقی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه گزارش مصوری در خصوص اطلاع رسانی در مورد عملیات عمرانی مسجد مقدس طی 10 سال گذشته به صورت چاپ بنر ارائه شده است.

مسجد جمکران میزبان شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص میزبانی مسجد مقدس جمکران از عزاداران در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: هر ساله مسجد مقدس جمکران یک روز قبل و یک روز بعد از چهاردهم خردادماه، میزبان جمع کثیری از عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام(ره) است.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران افزود: کلیه کاروان هایی که از سمت جنوب کشور عازم تهران و حرم امام خمینی(ره) هستند در مسیر خود یک شب را در مسجد جمکران می گذرانند، همچنین کاروان هایی که از شمال کشور برای شرکت در مراسم ارتحال عازم تهران شده اند، معمولا برای زیارت به قم هم سفر می کنند.

کد خبر 1325304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha