۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۷:۵۸

تاثیرگذاری قلم خبرنگاران ماندگار است

کرج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام حسین(ع) با برشمردن اهمیت اصحاب رسانه در جامعه گفت: تاثیرگذاری قلم خبرنگاران ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، سرهنگ احمدرضا باهک ظهر سه شنبه در مراسم راه اندازی پایگاه بسیج مطبوعات و رسانه های گروهی البرز در فرهنگسرای کوثر اظهار داشت: اقدام صورت گرفته برای راه اندازی این پایگاه اقدام ارزنده  و شایسته تقدیری است که باید از تمام دست اندکاران و حامیان انجام این حرکت شایسته قدردانی کرد.

وی افزود: خبرنگاران کرج همگی دارای روحیه بسیجی هستند و ارائه این پیشنهاد خوب از سوی این افراد نیز نشان دهنده همین روحیه است.

باهک خاطرنشان کرد:  تلاش شده فضایی فراهم شود تا همه اصحاب رسانه در این مجموعه فعالیت کنند و اصحاب رسانه همواره در خط مقدم انجام فعالیتهای فرهنگی بوده اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران در حوزه های خدماتی و ارائه تسهیلات همواره فراموش شده اند و باید تلاش کرد شان و منزلت خبرنگار حفظ شود.

این مسئول یادآور شد: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران با دوربینهایی که بر دوش داشتند به ثبت ماندگار وقایع پرداختند و رسالت اطلاع رسانی را لحظه ای زیر خمپاره های دشمن نیز رها نکردند.

وی تاکید کرد: هر چیزی که به هنر آمیخته شود در تاریخ ماندگار است و اگر در طول دوران انقلاب اسلامی نیز وقایع لحظه به لحظه توسط خبرنگاران ثبت نمی شد، هیچ چیزی در تاریخ ماندگار نمی شود.

باهک بیان کرد: خبرنگاران همواره در صحنه هستند و حضور این عده و به تصویر کشیده شدن و بیان فعالیتهای صورت گرفته در شهر توسط رسانهها مردم را از خدمات صورت گرفته مطلع می کند.

وی با بیان اینکه در تمامی اقشار و گروهها بسیج حضوری فعال دارد، گفت: جای خبرنگاران در تشکیلات مستقل بسیج خالی بود و بسیج متعلق به تمامی گروهها و مردم است.

باهک بیان کرد: گاهی تذکر و یادداشت خبرنگار مسئولان را آگاه  می کند و این عده موظف به ارائه خدمات بهتر می شوند و بنابراین نباید از  قلم خبرنگار که با هدف اصلاح امور است، هراس داشت.

وی در پایان حکم فرمانده پایگاه بسیج خبرنگاران را به حسن جعفری اهدا کرد و این پایگاه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 1325522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha