۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۹:۰۷

دبیرخانه دائمی "اله‌سیت" در مشهد مستقر می‌شود

دبیرخانه دائمی "اله‌سیت" در مشهد مستقر می‌شود

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از استقرار دبیرخانه دائمی این نمایشگاه در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آبسالان بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دبیرخانه اله‌سیت 91 از هفته اول تیرماه سال جاری فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: سعی می‌شود فعالیت‌های نمایشگاه سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر و تعاملات بین‌المللی انجام شود و بر همین مبنا اقدام به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این نمایشگاه شد.
 

آبسالان تصریح کرد: نمایشگاه اله‌سیت ظرفیت بین‌المللی شدن را دارد و در این زمینه با چند شرکت خارجی که تمایل به حضور دارند مذاکره شده است.

وی اظهار داشت: البته حضور آنها در نمایشگاه مشروط به داشتن نماینده داخلی شد که می‌تواند ظرفیت مناسبی برای بخش خصوصی در کشور و مشهد باشد.
 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد همچنین به حضور بیش از 300 تن از مدیران کشوری در این نمایشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: این مهم یک فعالیت بی‌سابقه بوده است و یک افتخار برای شهر مشهد محسوب می‌شود.

آبسالان در ادامه مساحت چهارمین نمایشگاه را سه هزار و 500 مترمربع دانست و بیان داشت: این مهم در سال آینده دو برابر می‌شود و در این زمینه شاهد حضور شرکت‌های بیشتری خواهیم بود.

وی همچنین حضور بخش خصوصی را در چهارمین نمایشگاه اله‌سیت خردمندانه و هوشمندانه دانست و بیان داشت: در این زمینه معتقدیم که با مشارکت بخش خصوصی می‌توان به شاخص‌های شهر الکترونیک دست یافت.
 

کد خبر 1332776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha