۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۴:۰۰

تابلوهای ایستگاههای تاکسی در بجنورد جمع آوری شد

تابلوهای ایستگاههای تاکسی در بجنورد جمع آوری شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: پلیس راهور بر اساس مصوبه شورای ترافیک بجنورد که توقف طولانی مدت تاکسی ها را ممنوع اعلام کرده است تابلوهای ایستگاههای تاکسی را در این شهر جمع آوری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی عصر یکشنبه تابلوهای ایستگاه تاکسی را در مناطقی از شهر بجنورد نظیر چهارراه مخابرات، میدان شهید و میدان کارگر جمع آوری و از ایستادن تاکسی ها در ایستگاهها جلوگیری کرد.

این اقدام راهنمایی و رانندگی سبب نارضایتی رانندگان تاکسی شد، آنها گله مند بودند که گردش در شهر سبب افزایش مصرف بنزین شده و این اقدام با توجه به سهمیه بندی بنزین برای رانندگان تاکسی صرفه اقتصادی ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بر اساس مصوبه سال 88 شورای تاکسیرانی و شورای ترافیک استان تاکسی های زرد به هیچ عنوان حق توقف در ایستگاهها را ندارند و باید در همه معابر شهر به مردم سرویس دهی کنند.

سرهنگ موسی اسماعیلی اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی از یک ماه قبل این موضوع را به تمام تاکسی داران از طریق سازمان تاکسیرانی شهرداری اعلام کرده بود.

وی تصریح کرد: از روز گذشته راهنمایی و رانندگی به کمک تاکسیرانی اقدام به جمع آوری تابلوهای تاکسیرانی و با رانندگان متخلف برخورد قانونی کرده است.
 
به گفته رئیس پلیس راهور خراسان شمالی، توقف تاکسی ها در ایستگاه سبب بی نظمی در ترافیک و خدمات رسانی به مردم می شود و بدلیل پر شدن تاکسیها در ایستگاه مردم در مسیرهای سطح شهر با مشکل مواجه می شوند.
 
کد خبر 1333948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha