۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۵۸

در کنگره نورولوژی ایران؛

روشهای تشخیص و درمان بیماریهای مغز و اعصاب ارائه می شود

هجدهمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از 24 تا 27 خرداد ماه جاری توسط انجمن متخصصین مغز و اعصاب ایران در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کنگره با هدف آشنایی متخصصان رشته نورولوژی با آخرین دستاوردهای مربوط به این رشته در زمینه‌های پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای مغز و اعصاب و تبادل تجربیات محققان خارجی و داخلی برگزار می شود.

در هجدهمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران 15 نفر از برجسته‌ ترین محققان خارجی و 70 نفر از متخصصان ایرانی به بیان دیدگاههای خود می‌پردازند.

این رویداد علمی دارای 18 امتیاز بازآموزی است.

در ایام برگزاری این کنگره حدود 140 مقاله به صورت پوستر ارائه و همچنین  15 سخنران از کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلستان و اتریش تازه های علمی خود را به صورت سخنرانی ارائه می‌کنند.

روز اول این کنگره به بازآموزی متخصصان تازه فارغ التحصیل شده در رشته مغز و اعصاب اختصاص دارد. روز دوم مباحث مورد مناقشه در علم مغز و اعصاب به صورت مناظره علمی به بحث گذاشته می شود. در روزهای سوم و چهارم نیز سخنرانان خارجی درباره موضوعاتی مانند سکته مغزی، تشنج، بیماریهای حرکتی با تکیه با پارکینسون سخنرانی می‌کنند.

همچنین 6 کارگاه آموزشی مجزا در رشته‌های مختلف مربوط به علم مغز و اعصاب در این کنگره برگزار می‌شود و در این کارگاهها روشهای عملی و کاربردی در تشخیص و درمان بیماریها به متخصصان آموزش داده می‌شود.

کد خبر 1334322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha