۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۰۷

قنبری خبر داد:

موضوع مسافرت مدیران ایلام در مجلس پیگیری می شود

موضوع مسافرت مدیران ایلام در مجلس پیگیری می شود

ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده ایلام در مجلس گفت: موضوع تور تفریحی، زیارتی یا آموزشی از لحاظ قانونی قابل پیگیری است و در صورتی که مدیریت استان هزینه این تور را از خود تقبل نکند موضوع از طریق قانونی دنبال می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش قنبری اظهار داشت: طی هفته های گذشته حدود 100 نفر از مدیران سطح بالای استان ایلام در قالب توری تفریحی به استانهای تهران و قم سفر کرده‌ بودند.

وی تصریح کرد: این تور تفریحی از سوی استانداری استان ایلام مهیا شده بود.

قنبری افزود: به هر حال توری که برگزار شده باعث شده اولا در کار مدیریت اداره‌های ایلام اخلال شود و دیگر اینکه اعتبارات این تور با هر عنوانی مانند زیارت، تفریح یا آموزش باشد متعلق به مردم رنج کشیده ایلام است.

این نماینده افزود: گرچه این تور به بهانه آموزش بوده اما برنامه‌های تفریحی هم در آن وجود داشته است.

قنبری با بیان اینکه تور مدیران سطح بالای استان ایلام به استان تهران و قم به هیچ وجه کارشناسی نیست یاد‌آور شد: این تور به هیچ وجه عقلانی نیست به این دلیل که مسئولان اجرای این تور می‌توانستند این کارگاه آموزشی را در خود استان ارائه کنند نه این که آقایان مدیر را از محیط کار بیرون ببرند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان می‌خواستند آموزش تخصصی به مدیران ارائه کنند باید این کار را ضمن خدمت انجام می‌دادند.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت استان نگاه سطح پایینی به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

قنبری با بیان اینکه مدیریت استان ایلام از گذشته هم دنبال هزینه کردن پول بیت المال در طرحهای نامناسب بوده است یاد‌آور شد: مدیریت استان در گذشته طرحهایی مثل شبهای آفتابی و نسیم رحمت را با مبالغ هنگفتی اجرا کرد اما هیچ تاثیری بر زندگی معیشتی مردم نداشت.

وی با بیان این که موضوع تور تفریحی، زیارتی و یا آموزشی از لحاظ قانونی قابل پیگیری است افزود: در صورتی که مدیریت استان هزینه این تور را از خود تقبل نکند یا هزینه صرف شده این طرح را از تک تک مدیران نگیرد موضوع را از طریق قانونی دنبال می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که بزرگترین مقصر در رابطه با کنترل استانداریها و مدیران سطح بالای استانها، وزیر کشور و رئیس جمهور هستند تاکید کرد: اگر حق مردم که در این تور‌های زیارتی، تفریحی یا آموزشی هدر رفته پرداخت نشود نمایندگان مجلس از وزیر کشور سئوال خواهند کرد.

کد خبر 1338915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha