۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۸:۱۶

یک عضو حماس :

اعلام استقلال فلسطین در سازمان ملل وقت تلف کردن است

اعلام استقلال فلسطین در سازمان ملل وقت تلف کردن است

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با بیهوده توصیف کردن تلاش تشکیلات خودگردان برای اعلام استقلال فلسطین در سازمان ملل، مقاومت را موثرترین گزینه در برابر اشغالگران قدس دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "خلیل الحیه" مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل را بهترین گزینه دانست و از تلاش بیهوده تشکیلات خودگردان برای سازش با این رژیم انتقاد کرد.

وی با اشاره به اظهارات مقامات این تشکیلات برای اعلام استقلال کشور فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر، آن را وقت تلف کردن نامید.
 
در همین حال سران جنبشهای حماس و فتح همچنان در حال رایزنی برای تشکیل دولت واحد فلسطینی هستند. در پی شکست مذاکرات سازش با صهیونیستها ابومازن اعلام کرده در نشست سازمان ملل موضوع استقلال فلسطین را مطرح خواهد کرد.
 
این موضوع واکنش تل آویو را برانگیخته به طوری که "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره اقدام یکجانبه تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد هشدار داده است. به ادعای وی در صورت چنین اقدامی از سوی فلسطینیها این رژیم دیگر به توافقات و قراردادهای امضا شده با آنها در 18 سال گذشته پایبند نخواهد بود.
کد خبر 1339127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha