۶ تیر ۱۳۹۰، ۸:۰۴

مهرماه امسال/

رشیدی "فرودگاه - پرواز 707" را به تئاتر شهر می‌برد

رشیدی "فرودگاه - پرواز 707" را به تئاتر شهر می‌برد

داود رشیدی از اجرای نمایش "فرودگاه - پرواز 707" نوشته احمدرضا احمدی در مهرماه امسال در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

رشیدی درباره اجرای نمایش "فرودگاه - پرواز 707" نوشته احمدرضا احمدی که پیش از این قصد داشت در تابستان سال جاری آن به را به صحنه ببرد به خبرنگار مهر گفت: قرار است این نمایش را مهرماه امسال در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرم. تولید و اجرای این نمایش کار سنگینی است و تمرینات آن را از اواسط تابستان آغاز می‌کنیم.

وی که در حال حاضر در مقام کارگردان تمرین‌های نمایش "آقای اشمیت کیه؟" را برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کند درباره گروه بازیگری نمایش "فرودگاه - پرواز 707" افزود: بازیگران این نمایش را هنوز انتخاب نکرده‌ام و بعد از شروع اجراهای "آقای اشمیت کیه؟" کار انتخاب بازیگران "فرودگاه - پرواز 707" را انجام خواهم داد.

این کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر درباره احتمال حضور برخی بازیگران نمایش "ٔآقای اشمیت کیه؟" در نمایش "فرودگاه - پرواز 707" یادآور شد: این دو کار با هم متفاوت هستند و نمایش "فرودگاه - پرواز 707" کار سنگینی است و با نمایش "آٔقای اشمیت کیه؟" خیلی فرق می‌کند. به همین دلیل شاید این دو نمایش بازیگر مشترک داشته باشند و به احتمال زیاد گروه بازیگری نمایش "فرودگاه - پرواز 707" متفاوت خواهد بود.

نمایشنامه "فرودگاه ـ پرواز 707" روایتگر زندگی یک شاعر است و به مقولاتی چون مرگ، عشق و آرزو می‌پردازد. رشیدی قصد دارد نمایش "آقای اشمیت کیه؟" را با حضور بازیگرانی چون رضا بابک، سروش صحت، احمد ساعتچیان و بهناز جعفری تابستان امسال در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

وی تابستان سال 89 نمایش "منهای دو" را با حضور بازیگرانی چون سیامک صفری، حسن معجونی، علی سرابی، لیلی رشیدی، پگاه آهنگرانی و باران کوثری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد که با استقبال مخاطبان و علاقمندان به تئاتر مواجه شد.

کد خبر 1344949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha