۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۳:۴۸

اصلانی:

اصناف در اشتغالزایی نقش برجسته دارند

اصناف در اشتغالزایی نقش برجسته دارند

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان گلستان نقش اصناف را در توسعه اشتغالزایی برجسته خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اصلانی پیش از ظهر دوشنبه در همایش اصناف در محل سالن اجتماعات ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان گرگان، نقش اصناف در جامعه را در تمامی دوران بسیار مفید و ارزنده خواند.

وی حمایت و قدرشناسی از اصناف را از وظایف اصلی مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: اصناف همواره همراه و همگام با مردم و نظام بوده اند.

عباس پوریانی دادستان انقلاب و عمومی مرکز گلستان نیز از تلاشهای بی وقفه این قشر زحمتکش در امر تاًمین و توزیع کالاها و نیازهای مصرفی مردم تقدیر و تشکر کرد.
 
وی افزود: همراهی و تعامل اصناف با تمامی دستگاه های دولتی ( اجرایی، انتظامی، امنیتی و...) همواره بسیار نزدیک و تنگاتنگ بوده و این امر موجب ایجاد محیطی آرام و مطمئن در بازار شده است.
 
پوریانی در ادامه ضمن تاًکید بر اجرای قوانین و مقررات صنفی در بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان به منظور ایجاد محیطی آرام در بازار، خواستار برگزاری جلساتی شد که در آن به مسائل، مشکلات و خواسته های معقول بازاریان نیز رسیدگی و حل و فصل شود.
کد خبر 1345622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha