۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۷:۵۱

آوری فرد:

همایش و نمایشگاه صنعت و معدن در قم برگزار می‌شود

همایش و نمایشگاه صنعت و معدن در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: رئیس صنایع و معادن استان قم از برگزاری همایش و نمایشگاه صنعت و معدن در روز چهارشنبه هفته جاری در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوری فرد قبل از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته صنعت و معدن در دفتر مدیریت این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: همایش صنعت و معدن ساعت صبح چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش‌ سازمان جوانان استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان این همایش خارج از استان خواهد بود، ابراز داشت: در این همایش صنعتگران بر‌تر و جوان، پیشکسوتان، واحدهای R&D، واحدهای صنعتی و معادن نمونه استان حضور خواهند شد و از آنها تقدیر می‌شود.

رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم گفت: ‌در این همایش همچنین تفاهم نامه‌ای بین ستاد هماهنگی صنایع و معادن استان و دانشگاه صنعتی قم منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: ‌هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری بیشتر بین بخش صنعت و دانشگاه است.

شرکت 52 شرکت در نمایشگاه صنعت قم

آوری فرد اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان یک هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی وجود دارد، ‌در حاشیه این همایش نمایشگاهی با حضور ۵۲ شرکت و واحد صنعتی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از حضور واحدهای صنعتی قدیمی در این نمایشگاه جلوگیری شده است، اضافه کرد: حضور واحدهای صنعتی در این نمایشگاه بدلیل ابتکار و خلاقیت آنها بوده است و در این نمایشگاه از واحدهایی که محصولات جدید و اختراعات جدیدی داشته‌اند استقبال شده است.

رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم ابراز داشت: تشکل‌های صنعتی، واحدهای فناور و نوآور در مرکز رشد نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا بتوانند خود را با واحدهای صنعتی هماهنگ کنند و ارتباطشان بیشتر شود.

وی گفت: ‌ با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها دو شرکت مشاور انرژی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و واحدهای صنعتی دیگر نیز می‌توانند برای کاهش و مصرف بهینه انرژی از آن‌ها مشاوره بگیرند.

نشست مشترکی بین استاندار و صنعتگران قم برگزار می‌شود

آوری فرد اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که تمام صنعتگران استان را به سمت استفاده از تکنولوژی بالا سوق دهیم و همچنین در آینده طبق روال هر ساله نشست مشترکی بین استاندار قم و صنعتگران برگزار می‌شود.

کد خبر 1345755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha