۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۴۲

حدادی در گفتگو با مهر:

تجهیز بیمارستان 10 تختخوابی چهارباغ به پزشک کشیک

تجهیز بیمارستان 10 تختخوابی چهارباغ به پزشک کشیک

ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: بیمارستان 10 تختخوابی چهارباغ به پزشک کشیک تجهیز می شود که این امر، خدمات رسانی را افزایش می دهد.

علی حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این بیمارستان به بخشهای دیگر از بخشهای زنان و زایمان، رادیولوژی و آزمایشگاه نیز مجهز است و این امر تاثیرات مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که به دنبال بهره برداری از این بیمارستان، سطح خدمات پزشکی درمانی به شهروندان این منطقه افزایش یابد.

این مسئول اضافه کرد: جمله بخش چهارباغ 80 هزار نفر جمعیت دارد و طبق برنامه ریزی ها بیمارستان 10 تختخوابی این بخش تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این بیمارستان در مرحله تجهیز قرار دارد ضمن اینکه این طرح از مصوبه های سفر هیئت دولت به استان البرز است و درزیربنای هزار و 200 متر مربع ساخته شده است.

در شهرستان ساوجبلاغ یک بیمارستان 98 تختخوابی فعالیت می کند

فرماندار ساوجبلاغ عنوان کرد: در شهرستان ساوجبلاغ یک بیمارستان 98 تختخوابی فعالیت می کند ضمن اینکه فرمانداری 100 میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان 10 تختخوابی چهارباغ اختصاص داده است.

حدادی یادآور شد: اداره کل بهداشت و درمان استان البرز نیز اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات پزشکی را به این مرکزعهده دارشده است.

کد خبر 1390254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha