۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۷:۴۸

10 هزار دانش آموزان خراسان رضوی معتکف می شوند

10 هزار دانش آموزان خراسان رضوی معتکف می شوند

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در اعتکاف 10 هزار نفری امسال که از عصر روز 24 رمضان آغاز و تا عصر روز 27 رمضان ادامه خواهد داشت دانش آموزان در 100 مسجد خراسان رضوی معتکف خواهند شد.

محمد حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مراسم اعتکاف امسال برنامه های خوبی برای دانش آموزان پیش بینی شده است تا ضمن پرداختن آنان به راز و نیاز، از لحاظ فرهنگی نیز تغذیه شوند که در همین راستان به توضیح بسته های فرهنگی شامل کتاب هایی برای مطالعه در بین دانش آموزان خواهیم پرداخت.

دادگر تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی، پس از مراسم اعتکاف نیز ، ما با دانش آموزان و آنان نیز با یکدیگر مرتبط خواهیم بود تا زنجیرخ اعتقادی - عاطفی قوی در این بین ایجاد شود.

وی با اعلام این که میزان استقبال دانش آموزان از مراسم اعتکاف امسال نسبت به سال گذشته، با رشد 40 درصدی مواجه بوده است، بیان داشت: مراسم اعتکاف دانش آموزی به همت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و خیرین استان، همه ساله در حال برگزاری است که در سال گذشته اداره اوقاف خراسان رضوی با در اختیار گذاشتن بقاء متبرکه و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با اعزام روحانیون به مساجد در این امر مشارکت داشته اند.

کد خبر 1391235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha