۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۷:۴۸

مطالبات انجمن کتابخانه های چناران پرداخت می شود

مطالبات انجمن کتابخانه های چناران پرداخت می شود

چناران - خبرگزاری مهر: شهردار چناران با بیان مشکلات فراروی شهرداری گفت: با توجه به جایگاه کتاب و فعالیت های فرهنگی حق کتابخانه ها در سال جاری پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله حیدری ظهر چهارشنبه در بیستمین انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار داشت: اگر مشکل قانونی واگذاری زمین به عنوان تهاتر برای سنوات قبل حل شود شهرداری مشتاق به یاری انجمن در تمام زمینه های ممکن است.

علی حسینی فرماندار شهرستان چناران با حمایت قاطع از قانون نیم درصد کتابخانه های عمومی خواستار توجه جدی شهرداری به مسئله و لزوم پیگیری انجام تهاتر و رفع مشکلات مالی انجمن شد.

در ادامه مجتبی رحیمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و دبیر انجمن خواستار پرداخت نیم درصد به عنوان مهمترین خواسته مالی انجمن شد و از فرماندارخواست به عنوان مصوبه ماهانه مبلغی به صورت علی الحساب به حساب انجمن واریز شود.

وی با بیان آمار مقایسه ای 4 ماهه سال جاری با مشابه سال قبل از افزایش بیش از 4 برابری مراجعین به کتابخانه و رشد بیش از 50 درصدی اعضای کتابخانه، خبر داد و افزود: اگر مشکلات مالی رفع شود می توانیم جایگاه فرهنگی شایسته تری برای شهرستان کسب کنیم.

رحیمی با بیان برخی از پیشرفتهای چندماهه اخیر و برنامه های در دست مطالعه و اجرا، از جذب 128 میلیون ریال اعتباردر سال جاری خبرداد و به معرفی طرح کتاب من و سند نهضت مطالعه مفید برای اعضای انجمن پرداخت.

کد خبر 1391254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha