۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۵۸

هفت پروژه عمرانی در میناب به بهره برداری رسید

میناب - خبرگزاری مهر: همزمان با هفته دولت هفت پروژه عمرانی در میناب مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارمهر، فرماندار میناب صبح دوشنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: برای احداث این پروژه ها اعتباری افزون بر دو هزار و هشت میلیارد و 701 میلیون تومان هزینه شده است.

مسعود قانعی فرد افزود: به همت دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در هفته دولت 90 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد تومان در میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: توسعه وعمران و آبادانی مناطق به ویژه در روستاها از برنامه های اصلی دولتهای نهم و دهم است.

قانعی فرد ادامه داد: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد محدودیت و تحریم کشور و تحت فشار قرار دادن آن، کشور با شتاب چشمگیری در مسیر توسعه و عمران در حال حرکت است.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال 460 پروژه با اعتبار دو هزار و573 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مهدی رضایی سردره افزود: بعد از بندرعباس بیشترین پروژه ها از نظر تعداد متعلق به شهرستان میناب است.

وی گفت: مسکن و عمران شهری و روستایی بیشترین این طرح ها را شامل می شود.

رضایی سردره اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع برق و شهرداری بندرعباس به ترتیب بیشترین پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه خدماتی دولتمردان و بیان خدمات نظام است.

این پروژه ها شامل چاه شماره چهار آبرسانی به روستاهای شمال میناب(مجتمع نوبند) با اعتبار دو هزار و 100میلیون ریال از محل خشکسالی، مجتمع آموزشی16 کلاسه معراج با اعتبار یک ونیم میلیارد تومان از محل اعتبار استانی، مرکز بهداشتی درمانی و پایگاه بهداشت زهوکی با اعتبار175 میلیون تومان، فاز دوم آبرسانی به مسکن مهر به طول هشت کیلومتر شبکه توزیع و انتقال، افتتاح پست 63.20کیلو ولت بندزرک با اعتبار 15 میلیون ریال با هدف تإمین برق مشترکین منطقه و پایداری شبکه و... از جمله این پروژه ها بود که با حضورمعاون عمرانی استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1395011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha