۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۵:۴۰

خاتمی به مهر خبر داد:

قم زمین‌های مناسبی برای توسعه تنیس دارد

قم زمین‌های مناسبی برای توسعه تنیس دارد

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: با راه اندازی زمین تنیس پردیسان و تجهیز زمین تنیس مجموعه حیدریان، قم امکانات خوبی برای توسعه تنیس دارد.

مقتدا خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اتفاق خوب برای تنیس قم این است که پس از بازگشت دوباره مجموعه ورزشی شهید حیدریان به اداره کل تربیت‌بدنی استان قم، زمین‌های تنیس این مجموعه در حال حاضر برای برگزاری برنامه‌های رشته تنیس امکان بهره برداری دارد.

وی تصریح کرد: در مدت در اختیار نداشتن زمین‌های این مجموعه به دلیل مشکلات حقوقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان، مشکلاتی برای این رشته ورزشی به وجود آمده بود ولی در حال حاضر در کنار این زمین و همچنین زمین‌های پردیسان امکانات خوبی در اختیار داریم.

وی افزود: برای زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قول‌هایی از اداره کل تربیت‌بدنی استان قم برای تعمیر و تجهیز آن گرفتیم تا به شکلی استاندارد آماده برگزاری رقابت‌های مختلف رشته تنیس شود و با تحقق این مهم در حال حاضر نیز از این زمین استفاده می‌کنیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم ادامه داد: در شرایط فعلی این هیئت برای تمرین از زمین‌های مجموعه حیدریان استفاده می‌کند، ضمن اینکه با عنایت ویژه‌ای که تربیت‌بدنی به رشد و توسعه این رشته ورزشی دارد، امکانات مناسبی نیز در مجموعه پردیسان قم در اختیار این هیئت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز هیئت تنیس و ورزشکاران این هیئت در هر دو بخش آقایان و بانوان، تربیت‌بدنی استان قم قول‌های مساعدی در خصوص تجهیز زمین‌های تنیس در مجموعه ورزشی شهید حیدریان را نیز داد که این اقدام محقق شد.

خاتمی با اشاره به قابلیت‌های تنیس در استان قم در صورت داشتن امکانات مناسب تاکید کرد: برای این منظور در حال حاضر مشغول برگزاری مسابقات لیگ‌های تنیس قم در دو رده سنی بزرگسالان و پایه اعم از نوجوانان و جوانان هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم تنیس قم باید خود را برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور آماده کند و از سوی دیگر در ایام تابستان برنامه‌های متنوعی در زمینه‌ اوقات فراغت دانش‌آموزان در پیش داشتیم، کارهای خوبی در این خصوص صورت گرفت که در نهایت قطعا به آینده موفق تنیس قم منجر خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: تیم‌های تنیس استان قم امسال در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور علاوه بر بخش مردان که در لیگ دسته اول حضور می‌یابد، در رقابت‌های لیگ بانوان نیز شرکت می‌کنند و برای این منظور در حال تشکیل تیم‌های قدرتمندی هستیم.

وی ادامه داد: این در حالیست که در سال جهاد اقتصادی نیز مطابق با تقویم فدراسیون تنیس، در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و نیز مسابقاتی که به مناسبت‌های مهم سال برگزار میشود تنیس‌بازان قم شرکت می‌کنند.
 

کد خبر 1395544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha