۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۶:۵۴

خبرهای کوتاه فدراسیون انجمن‌های ورزشی

خبرهای کوتاه فدراسیون انجمن‌های ورزشی

خبرهایی از حضور تیم ایروبیک در مسابقات ازبکستان، نیاز به حمایت بیشتر دراگون بت و مسابقات طناب‌کشی را در خبرگزاری مهر می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان تیم ایروبیک موی تای کشورمان متشکل از سید مرتضی خوشی، حامد هایدی، سعید احمدی در بخش آقایان و سوفیه سادات خوشی و فرزانه حسین خان در بخش بانوان در جریان رقابت های موی‌تای قهرمانی جهان به اجرای نمایش بپردازند.

سید مرتضی خوشی معاون ایروبیک موی تای انجمن موی تای کشورمان در این باره گفت: بعد از راه اندازی رشته ایروبیک موی تای در داخل کشورمان سعی داریم با معرفی این رشته به مسئولان فدراسیون جهانی آنها را نیز برای فعالیت در سطح فدراسیون جهانی راغب و همراه کنیم.

رقابت های موی تای قهرمانی جهان در دو بخش آقایان و بانوان از 26 شهریور ماه در کشور ازبکستان آغاز می شود.

به حمایت بیشتر مسئولان ورزشی نیازمندیم
دبیر انجمن دراگون بوت گفت: از نقطه نظر سخت افزاری در شهرستان ها با مشکل روبرو هستیم و برای برطرف کردن این مشکل به حمایت بیشتر مسئولان ورزش کشور نیازمندیم."محمد کنی" افزود:‌ در حال حاضر یکی از معضلات موجود برای کار و فعالیت در این بخش به مشکلات سخت افزاری و کمبود امکانات مربوط می شود و ما نمود این مسئله را در شهرستان ها بیشتر از نقاط دیگر احساس می کنیم.

وی افزود:‌ در حال حاضر کلیه شهرستان ها تقاضای خرید پارو دارند و این در حالی است که هزینه برای تهیه امکانات مربوط به فعالیت در این رشته بسیار بالاست. به خصوص و با توجه به اهمیت یافتن رشته 10 نفره، نیاز فوری برای خرید قایق های 10 نفره وجود دارد.

کنی تصریح کرد: درحال حاضر قیمت هریک قایق باست کامل نزدیک به ده میلیون تومان است و انجمن به تنهایی قادر به تهیه این لوازم و امکانات نیست. البته نباید فراموش کرد که هزینه خرید یک قایق دراگون بوت منجر به فعال شدن حداقل 44 نفر (22 آقا و 22 خانم) در این رشته ورزشی جذاب و بانشاط خواهد شد.

مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور در کرمان برگزار می شود
مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور مهرماه آتی در شهرستان کرمان برگزار می شود. این مسابقات از تاریخ 6 تا 8 مهرماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.انجمن طناب کشی اعلام کرد که استانهای علاقه مند تا تاریخ 25 شهریور ماه جاری فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کنند.

کد خبر 1395716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha