۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۶:۱۲

خالقی :

زنجان جزو استانهای پیشرو در آموزش نانوایان است

زنجان جزو استانهای پیشرو در آموزش نانوایان است

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مطابق تعهدات پیش بینی شده امسال 800 نفر از نانوایان در سطح استان زنجان تابعه آموزش می بیند که بدین ترتیب زنجان جزو استانهای پیشرو در آموزش نانوایان است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر شنبه درحاشیه بازدید از کلاس آموزشی نانوایان افزود: با توجه به امکانات موجود و همدلی بین شرکت غله و اداره کل فنی و حرفه ای استان در بحث افزایش مهارت نانوایان در کشور درخشش خوبی خواهد داشت.

وی از پیشنهاد آموزش پیش از سقف تعهدات استان زنجان استقبال کرد و ادامه داد: با توانمندی موجود در مدیریت فنی و حرفه ای این امر دور از دسترس نخواهد بود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در کسب مهارت و دانش های نوین در امر خبازی افزود: آموزش رایگان نانوایان زحمتکش و اعطای تسهیلات بهسازی واحدهای نانوایی از برنامه های ویژه دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن شرکت غله استان در راستای ارتقای کیفیت نان است.

خالقی به سامانه سنجش کیفیت نان (سکنا) اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر ارتقای کیفیت نان را در بهار سالجاری با زحمات نانوایان ساعی استان حاصل کرد.

در ادامه مدیر کل فنی و حرفه ای زنجان با اشاره به اینکه افراد جامعه در هر حرفه که فعالیت می کنند نیازمند افزایش دانش می باشند گفت: نانوایان با مغتنم شمردن فرصت و حمایت دولت در جهت برگزاری دوره های آموزش مهارت های نانوایی می توانند برای بالا بردن مهارت کارکنان واحد تولید نان در تولید نان با کیفیت در فضای به وجود آمده پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه گندم، آرد و نان رقابت کنند.

صیادی  یاد آور شد: در کلاس آموزشی بهداشت فردی و محیطی ، وضعیت استاندارد یک نانوایی توسط مربیان مربوطه ارائه می شود.

کد خبر 1433388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha