۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۲۱:۳۰

آذرماه امسال/

نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل دایر می شود

نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل دایر می شود

اردبیل - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد اسلامی اردبیل از برگزاری هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب استان در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئوف موسوی عصر شنبه در دیدار با ناشران استان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف افزایش فرهنگ مطالعه در بین مردم استان، حمایت از ناشران استانی و ملی، معرفی آخرین کتب منتشر شده در استان و جذب قشر دانش آموز و دانشجو با مطالعه کتاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هفتمین نمایشگاه کتاب استان 250 ناشر در بیش از 150 غرفه شرکت داشتند از ناشران استانی و کشوری خواست حضور گسترده ای را در نمایشگاه آینده داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی اردبیل از توزیع بن کتاب به اقشار مختلف از جمله دانشجویان، دانش آموزان، نویسندگان و خبرنگاران با هدف استقبال شایسته از این نمایشگاه و افزایش فرهنگ مطالعه به مانند سال گذشته خبر داد.

موسوی از ناشران خواست برای تهیه غرفه و مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه دوازدهم آبانماه به واحد چاپ و نشر اداره کل ارشاد اسلامی اردبیل مراجعه کنند.

به گفته وی کپی مجوز نشر، کپی شناسنامه ناشر، یک قطعه عکس 3.4 و بروشور کتابهای چاپ شده ناشر مدارکی هستند که ناشران به هنگام ثبت نام باید به این اداره کل ارائه کنند.

موسوی یادآور شد: هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب استان اردبیل 7 تا 13 آذر ماه سال1390 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل جنب دریاچه شورابیل برگزار می شود.

کد خبر 1433705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha