۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۱۹

در سیستان و بلوچستان/

بسترهای اشتغال در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم شد

بسترهای اشتغال در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم شد

زاهدان - خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بسترهای اشتغال در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم شده و با توجه به ظرفیت های موجود در استان فرصت خوبی پیش روی سرمایه گذاران و کار آفرینان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حسن پور عصر یکشنبه در بازدید از واحد تولیدی ناجی پوشش واقع در شهرک صنعتی زاهدان اظهار داشت:‌ شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: واحدهای صنعتی موجود در استان باید برای توسعه تولیدات خود فرا منطقه ای بیاندیشند و به دنبال گسترش و افزایش بازارهای خود در خارج از کشور باشند.

وی افزود:‌ کاهش قیمت تمام شده کالا می تواند در دستیابی واحدهای صنعتی به بازارهای خارجی کمک شایانی کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان داشت:‌ با توجه به اینکه اشتغالزایی در استان یکی از بزرگترین دغدغه های مسئولان به شمار می رود، واحد های تولیدی باید در جذب نیروی انسانی اهتمام بیشتری داشته باشند و برای دستیابی به قیمت تمام شده پایین تر در تولید کالا، در پرداخت به موقع حقوق و یا جذب کارگران و کارکنان تعلل نکنند.

وی گفت: واحد تولیدی ناجی پوشش در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان و اجرای تدابیر ایشان مبنی بر ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی برای جوانان سیستان و بلوچستان و راه اندازی واحد های صنعتی در سال 1387 به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید 311 هزار قطعه انواع پوشاک در سال برای 450 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
 

کد خبر 1434984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha