۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۴:۵۰

رمضان‌بیگی در گفتگو با مهر:

جام حذفی هدف صبا برای آسیایی شدن است

جام حذفی هدف صبا برای آسیایی شدن است

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: هدف باشگاه حضور مقتدرانه تیم فوتبال صبا در رقابت‌های جام حذفی است.

محسن رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: قرعه کشی رقابت های جام حذفی فوتبال امروز برگزار می‌شود و در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم پیام مخابرات فارس در قم یا شیراز بازی کنیم، دیداری که انشاءالله سرآغاز موفقیت های صبا در جام حذفی امسال خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: مسابقات این فصل جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را کاملا جدی خواهیم گرفت، زیرا با توجه به شرایط ما در لیگ برتر، قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی راه آسیایی شدن تیم فوتبال صبای قم است.

وی در ادامه با اشاره به بازی هفته دهم لیگ برتر و جدال صبای قم با ذوب آهن اصفهان که با شکست خانگی صبای قم همراه بود، اظهار داشت: در این دیدار در تمام لحظات بهتر از ذوب آهن بازی کردیم، صبا فوتبال خوبی ارائه کرد اما در رسیدن به گل و کسب نتیجه بد شانس بودیم.

سرپرست باشگاه صبای قم با بیان اینکه صبا در آستانه بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز از شرایط خوبی برخوردار است، ادامه داد: دور جدید تمرینات از روز گذشته با کار وزنه آغاز شد و امروز تمرنیات در زمین چمن برگزار می شود.

وی از بازی بازیکنان صبا در مسابقه با ذوب آهن ابراز رضایت کرد و یادآور شد: از این مسابقه خانگی انتظار کسب پیروزی و سه امتیاز را داشتیم، چون بازیکنان ما برای این دیدار خوب تمرین کرده و با انگیزه بودند ولی فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.

رمضان بیگی با بیان اینکه تا دیدار هفته یازدهم مقابل شهرداری تبریز زمان مناسبی برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی در اختیار داریم، اظهار داشت: در دیدار با ذوب آهن موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل تبدیل نشد اما امیدواریم که بازیکنان ما در دیدار خانگی هفته یازدهم قدر فرصت بازی در خانه را بدانند و مقابل شهرداری تبریز سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: بازیکنان ما مصمم و همدل امسال تمام بازی های لیگ را جدی می گیرند و در هر هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا مانند فصل قبل در هفته‌های پایانی حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم.

وی با اشاره به زمان باقیمانده تا بازی این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال و ابراز امیدواری نسبت به اینکه با اضافه شدن بازیکنان محروم و مصدوم بازی قبل، تیم با شرایط مناسب به دیدار شهرداری تبریز برود، یادآور شد: دیدار با شهرداری به هیچ عنوان بازی آسانی برای ما نخواهد بود.

رمضان بیگی ادامه داد: در این مسابقه خوشبختانه با تیم کامل مقابل تیم فوتبال شهرداری قرار می‌گیریم و امیدوارم در خانه بتوانیم بازی خوبی را ارائه داده و با کسب سه امتیاز مسابقه با روحیه به دیدارهای بعد لیگ برتر برویم.
 

کد خبر 1435543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha