۳ آبان ۱۳۹۰، ۷:۵۶

با حضور هنرمندان جوان/

اشعار حافظ بر صحنه تئاتر جاری می‌شوند

اشعار حافظ بر صحنه تئاتر جاری می‌شوند

نمایش "در کوچه رندان" برگرفته از غزلیات حافظ شیرازی به کارگردانی آروند دشت‌آرای و با مشارکت بازیگران جوان و شناخته شده سینما و تئاتر در مراسم افتتاح تالار حافظ به صحنه می‌رود.

دشت‌آرای درباره تولید و اجرای نمایش "در کوچه رندان" به خبرنگار مهر گفت: "در کوچه رندان" یک اجرای ایرانی است که بر اساس اشعار حافظ به پیشنهاد بنیاد فرهنگی هنری رودکی تولید و اجرا می‌شود. این اثر بیشتر بر اساس غزلیات حافظ شکل گرفته است و به زندگی این شاعر نمی‌پردازد.

وی درباره گروه بازیگری نمایش "در کوچه رندان" افزود: بهاران بنی‌احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، هانیه توسلی، یاسر خاسب، سینا رازانی، شقایق کمیلی و طناز طباطبایی از جمله بازیگران این پرفورمنس هستند. البته در این نمایش نریشن‌هایی نیز پخش می‌شود که احتمال دارد خانم رویا تیموریان گویندگی این بخش را عهده‌دار شود.

سرپرست گروه "هنرهای اجرایی ویرگول" درباره زمان و اجرای نمایش "در کوچه رندان" گفت: قرار است این اثر در مراسم افتتاحیه تالار حافظ اجرا شود. به طور کلی "در کوچه رندان" پنج شب اجرا می‌شود که دو شب برای مهمانان مدنظر به صحنه می‌رود و سه اجرای پایانی نیز بلیت فروشی خواهد داشت.

دشت‌آرای یادآور شد: این اثر با مشارکت هنرمندان تولید و اجرا می‌شود که در نوع خود اتفاق بسیار خوبی است، زیرا تعدادی از بازیگران و هنرمندان شناخته شده برای افتتاح یک سالن تئاتری در تولید و اجرای اثری نمایشی همکاری می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش "در کوچه رندان" عبارتند از مشاور کارگردان: لیلا مدن‌پور، دستیار اول کارگردان و مدیر تولید: حمید خرم طوسی، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، ویدئو: حمیده رضوی و گرافیک: آرش صادقی.

کد خبر 1442299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha