۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۰۲

برپایی 22 نمایشگاه هنری و 170 ویژه برنامه در پایتخت

برپایی 22 نمایشگاه هنری و 170 ویژه برنامه در پایتخت

تهران - خبرگزاری مهر: همزمان با هفته دوم دیماه، مراکز فرهنگی هنری پایتخت 170 ویژه برنامه برپا می کنند و 22 نمایشگاه هنری نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه صنایع دستی ایوان هنر در تاریخ‌ 15 و 16 دیماه از ساعت 9 تا 21، نمایشگاه تابلو مقاله با موضوع جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال در تاریخ 11 دی در مدارس منطقه یک و نمایشگاه نقاشی آثار "زهره جباری" تا 16 دی در فرهنگسرای ملل برپا خواهد بود.

نمایشگاه عکس "هانیه اسلامیه" و یک نمایشگاه گروهی عکس تا 18 دی در فرهنگسرای ابن سینا و نمایشگاه آثار "میلاد درویش" با عنوان بافت نگار تا پایان هفته در فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد بود.

نمایشگاه عکس "زهره عنابستانی" در فرهنگسرای سرو و نمایشگاه آثار گرافیک "شهرزاد پیرایش" در نگارخانه فرهنگسرای شفق تا 15 دی ادامه خواهند داشت.

برپایی دو نمایشگاه نگارگری و خوشنویسی

همچنین دو نمایشگاه نگارگری تا 15 دی و خوشنویسی تا 27 دی در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برپا خواهند بود.

نمایشگاه‌های عکس از طهران قدیم تا 20 دی در فرهنگسرای انقلاب، آثار سیاه قلم با موضوع کودکان کار تا 13 دی در نگارخانه فرهنگسرای امید، خوشنویسی تا 15 دی در فرهنگسرای بهمن و نمایشگاهی با عنوان "زیارت سیدالکریم" در قاب تصویر شامل 92 عکس از زمان ساخت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا 18 دی در فرهنگسرای بهمن برپا خواهد بود.

علاوه بر برنامه‌های نمایشگاهی، بیش از یکصد و 70 ویژه برنامه در مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری برگزار می ‌شود.

نقد و بررسی فیلمهای کارتونی و سینمایی

نشست نقد و بررسی دوبله فیلمهای کارتونی در تاریخ 15 دی در فرهنگسرای ابن سینا، کارگاه نقد و بررسی آثار سینما کلاسیک در تاریخ 12 دی و روش شناسی نقد فیلم در تاریخ 13 دی در فرهنگسرای ارسباران از جمله این برنامه‌ها هستند.

نمایش فیلم "اخلاقتو خوب کن" تا تاریخ 13 دی در فرهنگسرای اشراق، نمایش فیلم "اسب حیوان نجیبی است" از تاریخ 14 تا 28 دی در فرهنگسرای اشراق و تا 16 دی در فرهنگسرای هنگام و نمایش فیلم سینمایی در امتداد شهر تا تاریخ 16 دی در فرهنگسرای گلستان از جمله برنامه‌های سینمایی مراکز فرهنگی هنری تهران در این هفته است.

همچنین نمایش پانتومیم "بیداری فرشتگان" تا تاریخ 15 دی در فرهنگسرای ابن سینا اجرا می شود و نمایش "زخمی که بر دلم نشست" نیز تا 15 دی در فرهنگسرای خاوران روی صحنه خواهد بود.

نشست باشگاه معماری در فرهنگسرای ارسباران در تاریخ 14 دی ماه و نشست هنر خلاقیت، خلاقیت هنر با موضوع سیر تحولات نقاشی ایران در تاریخ 13 دی در خانه فرهنگ نور برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

کد خبر 1497421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha