۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷

خازنی در گفتگو با مهر:

امتیاز دیدار با استقلال برای تیم امید صبای قم است

امتیاز دیدار با استقلال برای تیم امید صبای قم است

قم - خبرگزاری مهر: مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: فاصله‌ها در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر امید نزدیک است و به همین دلیل سه امتیاز بازی با استقلال اهواز برای تیم امید صبا مهم و با ارزش خواهد بود.

سیدجواد خازنی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هشت بازی اخیر با کسب 12 امتیاز شیرین برای تیم فوتبال صبای قم همراه بوده است و فکر می کنم آنقدر شایستگی داریم که بتوانیم پیروزی دیگری را در مقابل تیم فوتبال امید استقلال اهواز کسب کنیم.

وی ادامه داد: مصاف صبای قم با استقلال اهواز در بین بازی‌های بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت زیادی برخوردار است، ما برای رسیدن به رده های بالای جدول و استقلال اهواز برای فرار از انتهای جدول تلاش می کند و این مهم بازی را بیش از گذشته حساس کرده است.

جدال صبا و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی قم

مدیر تیم های پایه باشگاه صبای قم تاکید کرد: بازی در ورزشگاه تختی و در حضور تماشاگران پر تعداد علاقمند به فوتبال فرصت خوبی برای ابراز شایستگی های تیم فوتبال صبای قم خواهد بود تا نشان دهیم که لیاقت ایستادن در بالای جدول را داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم استقلال اهواز بازی می‌کنیم، قطعا بازیکنان ما می توانند با اعتماد به نفس و روحیه بهتری بازی کنند به خصوص اینکه قصد ما این است که در ادامه نتایج خوب و روند موفقیت آمیزی که در پیش گرفته ایم، هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

خازنی بیان داشت: در بازی قبل برابر تیم‌ فوتبال امید برق شیراز که در خانه میزبان حریف بودیم، باید با کسب سه امتیاز میدان را ترک می کردیم زیرا در تمام لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم و این برای صبای قم که دور برگشت لیگ برتر امید را با قدرت آغاز کرده است نتیجه چندان خوبی نبود، ضمن اینکه باخت یک بر صفر سبب شد تا نوار پیروزی های صبا قطع شود.

از هشت بازی قبل سه پیروزی و سه تساوی در کارنامه داریم

وی افزود: بازی‌های صبا در لیگ امید تا این هفته با نتایج خوبی همراه بوده است و خوشبختانه ما از هشت بازی قبل سه پیروزی و سه تساوی در کارنامه داریم و با حضور تیم ما در رده هشتم جدول رده‌بندی همراه بوده است، اما یقینا بازیکنان ما در دیدار با استقلال اهواز ثابت خواهند کرد که صبا شایستگی و توانمندی بالایی دارد.

مدیر تیم های پایه باشگاه صبای قم تصریح کرد: کادر فنی تیم امید تمام حواس خود را به مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر و مصاف با تیم استقلال اهواز معطوف کرده‌ اند زیرا بازی حساسی در پیش داریم و باید در این دیدار مقابل حریف سرشناس خود و همچنین بازی با فولاد، نفت آبادان و نفت اهواز تا پایان لیگ با قدرت به میدان رفته و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

تیم فوتبال صبای قم در دهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور در دیداری خانگی که از ساعت 15 روز شنبه نوزدهم فروردین ماه ماه برگزار می شود، مقابل تیم فوتبال استقلال اهواز صف آرایی می کند.
 

کد خبر 1569149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha