۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲

صفانیا اعلام کرد:

تقویت پژوهش های دانشگاهی زمینه ساز تحقق تولید ملی است

تقویت پژوهش های دانشگاهی زمینه ساز تحقق تولید ملی است

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی گفت: تقویت پژوهش های دانشگاهی، زمینه ساز تحقق تولید ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد صفانیا صبح پنجشنبه در جمع کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی گفت: تحقق تولید ملی مستلزم کاربردی شدن پژوهش های دانشگاهی از یک سو و حمایت از این سرمایه های علمی است.

وی با تاکید بر جدیت در اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد: موفقیت های این واحد دانشگاهی تک بعدی نبوده و علاوه بر ابعاد علمی، پژوهشی، عمرانی و اداری مالی برنامه های خوبی در زمینه فرهنگی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی افزود: کسب مقام برتر در عرصه اقامه نماز، یکی از آثار دستاوردهای فرهنگی در این واحد دانشگاهی است.

صفانیا از جذب دانشجویان دکتری به صورت پژوهشی در قالب تفاهم نامه با صنایع و سازمانها در واحدهای بسیار بزرگ و جامع خبر داد و اضافه کرد: هر استادیاری در دانشگاه می تواند در صورت عقد قرارداد، سه دانشجوی دکتری پژوهشی را راهنمایی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، دستاوردهای واحد آیت الله آملی را در  سال ۱۳۹۰ مثبت ارزیابی کرد و گفت: تبدیل وضعیت به واحد علوم و تحقیقات و واحد بین المللی و ارتقای درجه واحد به واحد بسیار بزرگ و قبل از آن تصویب دانشکده  فنی و مهندسی و دانشکده صنایع غذایی و کشاورزی از جمله این دستاوردها بود.   

کد خبر 1569249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha