۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۴۹

در آستانه هفته بیست و نهم/

نشست خبری ویسی و کاستا در باشگاه صبا برگزار می‌شود

نشست خبری ویسی و کاستا در باشگاه صبا برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: در آستانه هفته بیست و نهم لیگ برتر و بازی تیم صبا و صنعت نفت نشست خبری ویسی و کاستا مربیان این دو تیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا جمعه آغاز می‌شود ولی تیم فوتبال صبای قم روز شنبه در دیداری خانگی با تیم صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد.
 
جدال صبا و نفت از ساعت ۱۷ شنبه در قم

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ بر‌تر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۷ روز شنبه نوزدهم فروردین ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به قوانین برگزاری مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال که از سوی سازمان لیگ بر‌تر فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ شده است، مربیان دو تیم صبای قم و صنعت نفت آبادان یک روز پیش از برگزاری بازی باید به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی پاسخ دهند.
 
برگزاری نشست خبری مربیان صبا و فجر از ساعت 18و 15 دقیقه

با توجه به برنامه ریزی مسابقه صبای قم و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، نشست خبری کادر فنی تیم‌های صبای قم و میهمان این هفته آن‌ها یعنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 18 و 15 دقیقه عصر فردا جمعه هجدهم فروردین ماه در دفتر باشگاه‌ صبای قم برگزار می‌شود.

صبای قم و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم دور برگشت مسابقات لیگ یازدهم در حالی عصر شنبه در قم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها هر کدام نتیجه پیروزی کسب کردند و طی آن صبا موفق به کسب برتری مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز شد و تیم صنعت نفت آبادان از سد میهمان خود مس سرچشمه کرمان گذشت.
 
عبور صبای قم از شهرداری تبریز پیش از مصاف هفته بیست و نهم


شاگردان عبدالله ویسی در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ بر‌تر در خارج از خانه یعنی در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز می‌ه‌مان تیم فوتبال شهرداری این شهر بودند که در این دیدار با شایستگی در تلاش برای کسب سه امتیاز، سه بر یک پیروز شدند.

اما بازیکنان تیم خوزه آلبرتو کاستا در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی هفته بیست و هشتم در ورزشگاه اختصاصی خود تختی آبادان برابر تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به میدان رفتند که در پایان توانستند نتیجه‌ای مطلوب را در خانه کسب کرده و دو بر صفر حریف خود را شکست دهند.

 در مسابقه رفت دو تیم در ورزشگاه تختی آبادان، تیم صبای قم موفق شد حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد.

کد خبر 1569311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha