۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۱۳

لغو دیدارهای نیمه نهایی/

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال فردا تشکیل می‌دهد

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال فردا تشکیل می‌دهد

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال روز یکشنبه به منظور رسیدگی به پرونده عاملان حاشیه در دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه تشکیل جلسه می‎دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‎های پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور که سه شنبه گذشته برگزار شد به دلیل اعتراض بازیکنان و مربیان به داور و دخالت ماموران نیروی انتظامی برای اجرایی شدن رای داور حاشیه‎های زیادی را موجب شد.

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال روز یکشنبه تشکیل جلسه می‏دهد تا به پرونده عاملان حاشیه در این بازی رسیدگی شود. به همین دلیل محسن صادق‏زاده و مهران شاهین طبع (سرمربی دو تیم فولاد ماهان و پتروشیمی)، محمد کسایی‏پور (مربی تیم پتروشیمی)، جواد داوری (بازیکن) و سرپرست هر دو تیم به نشست در این کمیته احضار شده‎اند.

قرار بود دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور روز یکشنبه برگزار شود اما به دلیل تشکیل کمیته انضباطی هر دو دیدار این مرحله میان تیم‎های مهرام با دانشگاه آزاد و پتروشیمی با فولادماهان لغو و به روز دیگری موکول شد.

کد خبر 1587416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha