۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹

حزب الله لبنان هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد

حزب الله لبنان هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم و اعلام کرد تکرار چنین اقدامی افکار مربوط به درگیری ادیان و تمدن ها را ترویج می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، حزب الله لبنان در بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که جنایت قرآن سوزی ناشی از کینه ای است که برخی نسبت به دین اسلام و قرآن کریم دارند و هتک حرمت به آن با هدف ایجاد نفرت به دین مبین اسلام در دل ملت های غربی صورت می گیرد.

در ادامه بیانیه گفته شده است: قرآن سوزی اگر چه در ابتدا اقدامی گستاخانه و بی پروا تلقی می شود اما تکرار آن و سکوت در قبال چنین حوادثی از سوی نهادهای ذیربط در آمریکا و جهان و همزمانی آن با قرآن سوزی در پایگاه های نظامی آمریکا در افغانستان بیانگر این است که این جنایت اقدامی منحصر به شخصی نیست که بر روی رفتار خود کنترل ندارد، بلکه شیوه ای است که برای توهین به کتاب مقدس مسلمانان پایه گذاری شده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه از ملت های عربی و اسلامی و تمامی کسانی که با توهین به ادیان مخالف هستند خواست که جنایت هتک حرمت به قرآن کریم را به اشکال مختلف محکوم کنند چرا که تکرار چنین اقداماتی بذر کینه و اختلاف را میان ملت های جهان می کارد و افکار مربوط به درگیری ادیان و تمدن ها را ترویج می کند.

کد خبر 1591178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha