۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷

احمدی:

کیفیت پائین کالای داخلی باعث مصرف محصولات خارجی می‌شود

کیفیت پائین کالای داخلی باعث مصرف محصولات خارجی می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: کیفیت پائین کالای داخلی باعث مصرف کالای خارجی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: هدف از شعار امسال کیفیت‌سازی تولیدات داخلی است که تولیدکنندگان داخلی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند ولی متاسفانه شاهد سوء‌استفاده برخی از تولید کنندگان از این شعار هستیم.

وی به ورود برخی از کالاهای تولید داخل به بازار اشاره کرد و افزود: ورود کالاهای بی‌کیفت داخلی به بازار باعث لطمه خوردن بازار محصولات داخلی می‌شود که باید تولید کنندگان داخلی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ادامه داد: پائین بودن کیفیت محصولات داخلی باعث خواهد شد تا مصرف‌کنندگان به سمت مصرف کالاهای خارجی پیش بروند.

وی از رشد 50 درصدی پرونده مختومه تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برای مختومه کردن پرونده به صورت دو شیفت تلاش کردیم تا این پرونده‌ها را به سرانجام برسانیم.

احمدی بیان داشت: با برخورد به موقع و قاطعانه با متخلفان و رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفات و اجرای حکم در صحنه توانستیم روان بودن بازار را ایجاد کنیم که رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی ادامه داد: ضعف قانون و عدم بازدارندگی مجازات‌ها در کنار عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و در بعضی موارد عدم همکاری ماموران نیروی انتظامی سبب می‌شود تا در برخی موارد نتوانیم برخورد قاطعانه با متخلفان و مجرمان داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بر نقش تعاونیهای مصرف در کنترل بازار تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد انجام اقدامات مناسبی در این زمینه باشیم.

وی بر لزوم ایجاد میدان میوه و تره‌بار در بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: افراد مختلفی برای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در بوشهر اعلام امادگی کرده‌اند که امیدواریم با همکاری شهرداری شاهد ایجاد این میدان در بوشهر باشیم.

کد خبر 1591394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha