۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۱۱

اخبار خراسان شمالی/

افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی تهدید جدی است

افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی تهدید جدی است

بجنورد - خبرگزاری مهر: افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی تهدید جدی است، پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد و ... از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی یک تهدید جدی برای همه است.

احمد کیخسروی عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهد جایگزین شدن مواد مخدر صنعتی به جای سنتی هستیم و افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی با توجه به مضرات وحشتناک این مواد یک تهدید جدی برای همه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رییس قوه قضائیه درباره برخورد با این پدیده شوم افزود: به دادستان‌های تمام حوزه‌های قضایی استان تاکید می‌کنم که با تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی برخورد قاطع صورت گیرد و بدون هیچ اغماضی اشد مجازات برای آنان اجرا شود.

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد در دو رشته جدید دانشجو می‌پذیرد
 
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد از پذیرش دانشجو در دو رشته تحصیلی جدید در نظام آموزشی ترمی خبر داد.
سکینه یزدان پناه افزود: این دانشگاه در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش (IT و مهندسی فناوری اطلاعات وارتباطات گرایش طراحی صفحات وب)، در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت هر یک از این رشته‌ها 70 نفر است، افزود: در این رشته‌ها از میان داوطلبان زن و مرد و بومی و غیربومی دانشجو پذیرفته خواهد شد.
 
یزدانپناه اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت دفترچه به سایت سازمان سنجش و یا تمامی باجه‌های پستی سراسر استان مراجعه کنند.
 
مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه بجنورد از سال 86 فعالیت خود را آغاز و هم اکنون 8 رشته کاردانی و 5 رشته کارشناسی در نظام‌های آموزشی ترمی و پودمانی در این مرکز آموزش عالی دایر است.
 
سه هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی دفترچه بیمه دریافت کردند
 
مسئول بیمه مددجویان بهزیستی خراسان شمالی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در این استان دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کردند.
 
سعید محوری افزود: با پرداخت هفت میلیارد و 735 میلیون و 838 هزار و 726 ریال حق بیمه از محل اعتبارات اختصاص یافته به بهزیستی استان و همکاری اداره کل بیمه خدمات درمانی خراسان شمالی، در سال 90 برای 3 هزار و 413 سرپرست خانوار تحت پوشش دفترچه بیمه خدمات درمانی صادر شد.
 
وی افزود: 4 هزار و 770 نفر از اعضای خانواده مددجویان نیز در سال گذشته صاحب دفترچه بیمه خدمات درمانی شدند.
کد خبر 1591501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha