۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۰۸

رئوفی نژاد:

خود کفایی کشور در گرو تلاش کارگران است

خود کفایی کشور در گرو تلاش کارگران است

زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان، خود کفایی را اصلی ترین موضوع در استقلال کشور دانست و گفت: ایران اسلامی با داشتن کارگران مومن و متعهد، کشور را در زمینه سد سازی، پزشکی، و راه سازی به خود کفایی رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئوفی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار با جامعه کارگری استان زنجان افزود: قشر کارگر جایگاه ویژه ای  در روند پیروزی انقلاب و تداوم و تثبت نظام داشته است و در طول  هشت سال دفاع مقدس نیز در خط مقدم دفاع از موجودیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی ایثارگری کرده اند.

وی ادامه داد: کارگران در حوزه های سیاسی، اجتماعی فرهنگی و عمرانی اثر گذار بودند و بنابراین جایگاه کارگران در کشور بر کسی پوشیده نیست و روند موجود در حوزه کار تلاش رهایی از وابستگی به غرب را به دنبال داشت.

استاندار زنجان، گفت: بزرگترین کار ها و پیشرفته ترین تکنولوژی ها و فتح بلند ترین افتخارات ایران اسلامی در خود کفایی و رسیدن به استقلال واقعی به دست کارگران بود.

رئوفی نژاد، تاکید کرد: کارگران در خط مقدم اجرای همه تصمیمات در کشورهستند.

وی، با اشاره به نامگذاری سال ، "تولید ملی ، حمایت از کار، سرمایه ایرانی ،توسط مقام معظم رهبری افزود: وظیفه سنگینی بردوش کارگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی است بنابراین در این راستا باید تولید با کیفیت کالا و قیمت کالای پایین مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، افزود: تولید کالای با کیفیت رقابت کالای خارجی را به دنبال دارد و امروز باید کارگران تحقق شعار سال را دستور کار خود قرار دهند.

رئوفی نژاد، ادامه داد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی دو بال برای استقلال واقعی است و امسال برای تحقق این شعار دستگاه های اجرایِی و سرمایه گذاران، کارفرمایان و همه آحاد جامعه دخیل هستند بنابراین باید حمایت از سرمایه ایرانی و فضای کسب و کار صورت بگیرید و مردم هم فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را مد نظر قرار دهند.
 

کد خبر 1591588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha