۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۵۱

پسندیده در گفتگو با مهر:

حفاظت از محیط زیست البرز نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق است

حفاظت از محیط زیست البرز نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق است

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان البرز گفت: فرهنگسازی عمیق میان اقشار مختلف مردم در البرز، لازمه افزایش اثربخشی فعالیتهای مربوط به حفاظت از محیط زیست است.

حسن پسندیده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت فرهنگسازی در زمینه فعالیتهای زیست محیطی افزود: صرف وجود قوانین و مقررات در زمینه حفاظت از محیط زیست در البرز کافی نیست و باید سایر شرایط لازم نیز تامین شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ادامه داد: لازمه افزایش اثربخشی اقدامات حفاظت از محیط زیست در این استان، ارائه آموزشهای مورد نیاز و فرهنگسازی عمیق میان تمام اقشار مردم است و این امر اهمیت فراوانی دارد.

این مسئول در خصوص برگزاری کارگاه های توانمندسازی زیست محیطی گفت: در این کارگاه ها تلاش می شود تا آخرین دستاوردهای علمی در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد و آنها بتوانند از این دستاوردها استفاده کنند.

 ملاحظات زیست محیطی در خصوص انجام همه فعالیتها در البرز مد نظر باشد

پسندیده در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص لزوم توجه به امور زیست محیطی ادامه داد: لازم است ملاحظات زیست محیطی در خصوص انجام همه فعالیتها و اقدامات مربوطه در استان البرز مد نظر باشد تا به کمک این امر بتوانیم از حجم مشکلات بکاهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز افزود: بهره برداری مطلوب از همه پتانسیلهای این استان، نیازمند توجه به ضرورتهای زیست محیطی است.

 این مسئول گفت: بهره مندی از این پتانسیلها باید به گونه ای انجام شود که ضررهای زیست محیطی نداشته باشد که تحقق این امر نیازمند ارائه آموزشهای مورد نیاز و انجام فرهنگسازی است.

کد خبر 1598035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha