۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۱۰

ویس کرمی در گفتگو با مهر:

35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان به سازش ختم شد

35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان به سازش ختم شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: 35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در این استان در سال گذشته به سازش ختم شد.

حامد ویس کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همچنین بیش از 68 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان قبل از ورود به اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مورد سازش قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه آموزشهای قانون کار، ایمنی کار، اخلاق حرفه ای کار و همچنین مشاغل خانگی بیان داشت: در این بخش ها طی سال گذشته به بیش از 147 هزار نفر آموزش ارائه شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان تصریح کرد: در سال گذشته این مدت زمان از 35 روز به 9 روز کاهش یافته است.

ویس کرمی با اشاره به وضعیت سهام عدالت کارگران لرستانی عنوان کرد: در سالجاری به بیش از 94 هزار کارگر لرستانی سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تعداد بازرسی های صورت گرفته از سطح واحدهای تولیدی استان لرستان در سال گذشته ادامه داد: در سال گذشته بیش از 10 هزار و 857 مورد بازرسی از سطح واحدهای تولیدی لرستان صورت گرفته است.

کد خبر 1598088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha