۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۱۵

درخشش دو موتای کار البرزی در مسابقات قهرمانی جهان

درخشش دو موتای کار البرزی در مسابقات قهرمانی جهان

کرج - خبرگزاری مهر: دو تن از موتای کارهای البرزی در مسابقات قهرمانی جهان درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو تن از موتای کارهای البرزی در مسابقات قهرمانی جهان کلاس A که در سالن 12 هزار نفری آزاد برگزار شده بود توانستند سکوهای برتر را به خود اختصاص دهند.

6 موی تای کار از البرز در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از این استان جعفر احمدی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست در فینال مسابقات مقابل حریف خود شکست را پذیرا شد.

در بخش تیمی تیم تایلند قهرمان شد، تیم ایران به کسب مقام دومی رضایت داد و تیم فرانسه سوم را کسب کرد.

مربی ووشو بانوان ساوجبلاغ مربی تیم منتخب البرز انتخاب شد

مربی ووشو بانوان شهرستان ساوجبلاغ به عنوان مربی تیم منتخب استان البرز انتخاب شد.

خدیجه الله ورنی نائب رئیس هیئت ووشو این شهرستان، به عنوان مربی و سرپرست تیم منتخب نوجوانان و جوانان استان البرز و به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم بزرگسالان البرز انتخاب شد.

این تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

8 مدال آسیایی از آن بانوان پومسه کار البرزی

بانوان پومسه کار البرزی در مسابقات آسیایی و یتنام درخشیدند.

 از این استان در رده ی سنی بالای 39 سال انفرادی زهرا افتخاری مدال برنز، رده ی سنی بالای 29 سال انفرادی ساناز خرمی پور مدال نقره انفرادی و طلای تیمی ، رده ی زیر 29 سال نسترن ملکی مدال برنز، زیر 29 سال تیمی ( نسترن ملکی ، نیلوفری گیل سمائی و نگین گیل سمائی ، مدال برنز و در بخش تیمی نوجوانان محدثه منتظری مدال طلا را برگردن آویختند.

در این دوره از مسابقات پومسه کاران از 30کشور حضور داشتند که در پایان تیم ملی ایران توانست عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

حضور داوران البرزی در کلاس ارتقاء داوری فدراسیون کاراته

از سوی فدراسیون جهانی کاراته یک دوره کلاس ارتقاء داوری با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون در تهران برگزار خواهد شد.

کلاس فوق در روزهای 30 و 31 اردیبهشت و یکم خرداد ماه در دو بخش بانوان و اقایان در درجه RAکومیته وJAکاتا برگزار می شود و از استان البرز 6 داور جهانی و آسیایی حضور خواهند داشت.

صعود تیم فوتبال وحدت اغشت ساوجبلاغ به مسابقات لیگ برتر استان

تیم فوتبال وحدت اغشت ساوجبلاغ به مربیگری رضا کوه افکن و سرپرستی محمد نعمتی در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان البرز شرکت کردند .

در این مسابقات که 7 تیم برتر استان البرز در 12 بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان چهار تیم به نامهای وحدت اغشت ساوجبلاغ، جاوید حصارک، پرسپولیس ماهدشت و اتحاد سامان در به مسابقات لیگ برتر استان البرز راه پیدا کردند.

تیم وحدت اغشت ساوجبلاغ کاپ اخلاق در این مسابقات را بدست آورد، این تیم بدون باخت و بدون حتی یک کارت زرد به مسابقات لیگ برتر صعود کرد و بازیکن این تیم علیرضا خسروی عنوان آقای گل مسابقات دسته یک استان را به نام خود ثبت کرد، تیم وحدت اغشت ساوجبلاغ را نفرات زیر تشکیل دادند.

تیراندازان برتر البرز عازم مسابقات کشوری شدند

مرحله سوم مسابقات آزاد کشوری در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

در این مرحله از رقابت ها، تیراندازان در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت خواهند پرداخت، که در بخش آقایان در رشته تفنگ، عباس قره گوزلو، سیداحمد پورمرورفرد و محمدحسین قربانی و همچنین در رشته تپانچه، محمدعلی پساویده، اشکان دزفولیان و مصطفی نصیری، از استان البرز عازم این رقابت ها شدند.

در بخش بانوان در رشته تفنگ 10 متر نیز، ماندانا مدیرروستا، زهره شاه ثلوئی و منیره گل محمدی و در رشته تپانچه مریم جهان بخش، نفیسه دمیرچی و الهام هریجانی راهی این مسابقات شدند.

سرپرستی تیم های اعزامی به این مرحله از مسابقات را محسن شریفی برعهده دارد.

کد خبر 1598243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha