۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۱۵

حاجی محمدی:

120 پروژه مخابراتی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

120 پروژه مخابراتی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

بیرجند - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی از بهره برداری 120 پروژه مخابراتی به مناسبت هفته ارتباطات در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حاجی محمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهارداشت: این پروژه ها با اعتبار 85 میلیارد و 265 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی از واگذاری تلفن ثابت اعتباری در این هفته به متقاضیان خبر داد و گفت: در مرحله اول بیش از 10 هزار شماره برای واگذاری نصب شده است که در صورت تقاضا این میزان افزایش خواهد یافت.

 وی بیان داشت: هزینه خرید شماره های اعتباری 10 هزار و 400 تومان خواهد بود.

 وی اجرا و توسعه شبکه کابل فیبر نوری به طول 22 کیلومتر، نصب 43 دستگاه تلفن کارتی، توسعه ، تعویض و جایگزینی سوئیچ به تعداد هزار و 814 شماره، راه اندازی سیستم انتقال رادیویی به تعداد پنج لینک را از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته ارتباطات اعلام کرد.

حاجی محمدی راه اندازی سیستم ستاره 8، نصب دو هزار و 812 پورت دیتا، راه اندازی و برگردان مرکز BSCهمراه، تامین و توسعه تلفن خانگی در پروژه های مسکن مهر و راه اندازی 52 سایت BTSتلفن همراه را از دیگر پروژه ها برشمرد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی مجموع پروژه های افتتاح شده مخابراتی از سال 84 تا کنون را در استان دو هزار و 337 پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه ها با سرمایه گذاری 821 میلیارد و 623 میلیون ریال در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

حاجی محمدی شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات را زنان و دختران  در فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و گفت: هم اکنون 581 هزار و 426 مشترک تلفن ثابت و سیار در سطح استان خراسان جنوبی داریم.

وی بیان کرد: در سال جاری  28 نفر نیروی لیسانس و بالاتر در رشته های مختلف مرتبط با ارتباطات استخدام خواهیم داشت که از این تعداد یک سوم ظرفیت مربوط  به خانم ها است.

کد خبر 1602145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha