۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷

عماری اعلام کرد:

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوی احداث می شود

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوی احداث می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان خوی گفت: با هدف ارائه توانمندی صنعت خوی، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در این شهرستان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین امضای تفاهم نامه اجرای این طرح افزود: در نشستی با حضور مدیران ارشد اتاق تعاون کشور و فرماندار خوی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، نقشه ها و محل اجرای این طرح به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از مصوبات دور دوم سفر هئیت دولت به استان است، افزود: این نمایشگاه در 21 هکتار زمین با همکاری اتاق تعاون کشور احداث می شود.

دبیر کل اتاق تعاون کشور نیز در این نشست گفت: نمایشگاه های دائمی شهرستان خوی در زمینی به وسعت 21 هکتار و با زیر بنای 43 هزار مترمربع احداث می شود که 20 هزار مترمربع آن به صورت سالن های نمایشی و مابقی شامل هتل و فضاهای مختلف خواهد بود.

داریوش پاک بین اظهار داشت: این طرح با کمک تعاونی ها و اتحادیه ها با مدیریت اتاق تعاون مرکز با دو هزارو 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه های دائمی شهرستان خوی در دو مرحله اجرا خواهد شد که عملیات مرحله اول آن با بیش از 38 میلیارد ریال سرمایه گذاری تیر ماه امسال آغاز می شود.

کد خبر 1626635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha