۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۴۶

بیش از 300 شخصیت مجموعه «ستارگان حرم » بررسی شد

بیش از 300 شخصیت مجموعه «ستارگان حرم » بررسی شد

طی پنج نشست تخصصی شورای علمی گلشن ابرار در پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، بیش از 300 شخصیت مجموعه «ستارگان حرم »بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای علمی «گلشن ابرار» با هدف شناسائی و معرفی عالمان جهان تشیع با حضور اساتید عضو شورا، حجج اسلام آقایان: محمد جعفر طبسی استاد عالی مرکز فقهی ائمه اطهار قم، ناصر باقری بیدهندی عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه قم ، ناصرالدین انصاری مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم، عبدالرحیم اباذری پژوهشگر توانمند و عبدالصمد جودتی مدیر گروه گلشن ابرار برگزار شد.

در این نشست های علمی چکیده زندگی نامه و شخصیت حدود 350 تن از عالمان مؤثر جهان تشیع که در مجموعه « ستارگان حرم» زندگی نامه آنان به چاپ رسیده است، مطرح و پس از بحث و بررسیهای کارشناسان  حاضر در جلسه، حدود 100 نفر از شخصیت ها با اکثریت آراء به تصویب رسیدند. بدیهی است پس از تصویب شخصیت ها، تهیه ترجمه آنان در دستور کار گروه گلشن ابرار قرار میگیرد تا پس از تالیف و دفاع در مجمع اهل قلم، در مجموعه گلشن ابرار به چاپ برسند.

لازم به ذکر است تا کنون از مجموعه «ستارگان حرم» 27 جلد به زیور طبع آراسته شده و مجلدات بعدی تا جلد 30 در دست تالیف و چاپ قرار دارد. در این اثر ارزشمند سیره علمی و عملی دانشمندان و روات و محدثین شیعه که در جوار حرم حضرت معصومه (س) آرمیده اند، منتشر می شود.

کد خبر 1626786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha