۴ تیر ۱۳۹۱، ۹:۰۳

پس از پنج سال/

ملادن فرانچیچ با تیم فوتبال فولاد تسویه حساب کرد

ملادن فرانچیچ با تیم فوتبال فولاد تسویه حساب کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی اسبق فولاد خوزستان که این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور رسانده بود، پس از پنج سال با باشگاه فولاد تسویه حساب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ملادن فرانچیچ تیم فولاد را در لیگ برتر چهارم به قهرمانی لیگ برتر کشور رساند اما فصل بعد از آن با مسئولان وقت باشگاه فولاد به مشکل برخورد و این باشگاه را ترک کرد.

وی سپس برای احقاق حقوق خود به فیفا شکایت کرد و پرونده ای را بر علیه باشگاه فولاد خوزستان در کمیته وضعیت بازیکنان و همچنین کمیته انضباطی فیفا گشود و باشگاه فولاد نیز به همین ترتیب پرونده ای را بر علیه وی در این دو کمیته گشود تا به حق و حقوق خود برسد.

تغییر مدیریت باشگاه از یک طرف و مکاتبات فراوان اداری در سالهای گذشته باعث شد که روند رسیدگی به این پرونده چند سال ادامه پیدا کند تا اینکه بالاخره کمیته انضباطی فیفا وارد عمل شد و رای نهایی خود در این زمینه را صادر کرد.

بر اساس این رای، ملادن فرانچیچ به پرداخت مبلغی در حق باشگاه فولاد محکوم شد و باشگاه فولاد نیز ملزم شد مبلغی را به عنوان حق و حقوق فرانچیچ به وی پرداخت کند و همچنین مبلغی نیز بابت دیرکرد در پرداخت به موقع از سوی طرفین تعیین شد.

با توجه به اهمیت فراوان این موضوع و احتمال تعیین مجازاتهای سنگین برای طرفین، سیف الله دهکردی مدیرعامل و محمدعلی حاج خضر معاون اداری و مالی باشگاه فولاد خوزستان تلاش فراوان و مکاتبات زیادی در هفته های اخیر برای حل مسالمت آمیز این موضوع کردند که خوشبختانه تلاشهای آنها نتیجه داد و این پرونده ختم به خیر شد.

بدین منظور، طرفین چند روز پیش توافقنامه ای به امضا رساندند و با پرداخت مبلغ ما به التفاوت بدهی و طلب خود به اختلاف بین یکدیگر پس از پنج سال خاتمه دادند و مراتب را به اطلاع فیفا هم رساندند.

کمیته انضباطی فیفا نیز با ارسال نامه ای برای باشگاه فولاد خوزستان و ملادن فرانچیچ، مختومه شدن این پرونده را اعلام و مراتب تشکر خود از مسئولان باشگاه فولاد را به آنها اعلام کرد.
کد خبر 1633389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha