۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸

سوخته سرایی:

سیستم اتوماسیون اداری در 30 دستگاه گلستان ایجاد شد

سیستم اتوماسیون اداری در 30 دستگاه گلستان ایجاد شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: سیستم اتوماسیون اداری در 30 دستگاه اداری استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر سوخته سرایی صبح یکشنبه در جمع مسئولان استان  از راه‎اندازی 179 خدمات شهری و 433 دفتر آی‎سی‎تی روستایی در گلستان خبر داد و گفت: از مزایای توسعه شبکه دولت صرفه‎جویی در وقت و تسهیل فرستادن نامه‎ها است.

وی با بیان اینکه در بخش آموزش و تحول اداری اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: محصول این همکاری‎ها در استان دستاوردهای خوبی به همراه داشته است به‎ طوری که رضایت مسئولان بالادستی و رضایت مردم از خدمات دولتی مشهود شده که این امر نظام را تقویت و کارآمدی آن را افزایش می‎دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان به بررسی وضعیت موجود دستگاه‎های اجرایی پرداخت و اضافه کرد: ارزیابی دستگاه‎ها در سال 1385 معدل 473 را نشان داد و این میزان در سال گذشته به معدل 638 افزایش پیدا کرد که این جایگاه نشان از برنامه‎ریزی دقیق، کارشناسی هدفمند و همکاری خوب دستگاه‎های اجرایی بوده است.

سوخته‎سرایی با بیان اینکه بخشی از ارتقای شاخصه‎ها به دولت الکترونیک برمی‎گردد اذعان کرد: در استانداری گلستان سیستم اتوماسیون اداری برقرار شده که این مهم سبب کسب رتبه برتر برای استان نیز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه در سال گذشته 176 خدمت به دفاتر پیشخوان محول شده است یادآور شد: با ارزیابی که توسط معاونت کشور انجام گرفته استان گلستان توانست رتبه دوم را در کشور کسب کند. 
 

کد خبر 1633526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha