۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۴

زمانی در گفتگو با مهر:

طرح هجرت سه در 300 مدرسه استان تهران اجرا می‌شود

طرح هجرت سه در 300 مدرسه استان تهران اجرا می‌شود

شهریار – خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اجرای طرح هجرت سه در بیش از 300 مدرسه شهرستانهای این استان در سال جاری خبر داد.

رحیم زمانی در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایام تعطیلی دانش آموزان، طرح هجرت سه به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می شود که در این زمینه مدارس مورد نیاز برای اجرای این طرح مشخص شده اند.

وی عنوان کرد: شهرستانهای استان تهران با رشد مطلوب تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای طرح هجرت سه مواجه است به نحوی که تعداد مدارس، از 250 مدرسه در سال گذشته به بیش از 300 مدرسه در سال جاری افزایش یافته است.

اعتبار 300 میلیون تومانی برای تهیه امکانات طرح هجرت

این مسئول ادامه داد: در زمینه تجهیز و خرید امکانات به منظور اجرای این طرح، که قریب به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داشت نیز اداره کل نوسازی مدارس، مجوزات لازم را در اختیار مسئولان مربوطه قرار داد.

زمانی گفت: این بودجه به مدیران مناطق مختلف ابلاغ خواهد شد و آنان موظف هستند لوازم و امکانات مورد نیاز را فراهم کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

وی افزود: با اجرای طرح هجرت سه بخشی از مشکلات سطوح پایین مدارس مانند رنگ آمیزی، شعار نویسی و....رفع می شود و دانش آموزان نیز با توانائیهای خود در ابعاد مختلف، آشنایی بیشتری پیدا خواهند کرد.

کد خبر 1633803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha