۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷

اخبار کوتاه از ورزش قم؛

اعزام صبای قم به اردوی آماده سازی ترکیه

اعزام صبای قم به اردوی آماده سازی ترکیه

قم - خبرگزاری مهر: آغاز رقابت کشتی‌گیران قم در لیگ منطقه‌ای کشور از چهاردهم تیر ماه، اعزام صبای قم به اردوی آماده سازی ترکیه و اعزام جوانان والیبالیست قم به مسابقات قهرمانی کشور عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی گیران قم از نیمه تیرماه در لیگ کشتی مناطق کشور در رده های سنی پایه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط مسئولان برگزاری این رقابت ها در فدراسیون کشتی کشورمان، رقابت‌های لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی منطقه‌ای قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو رده سنی در سال جاری به انجام خواهد رسید.

بر این اساس این مساباقت در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور از روز چهاردهم تیرماه آغاز می‌شود و هیئت کشتی قم میزبان رقبای خود در دور رفت این مسابقات در یکی از گروه‌های مقدماتی محسوب می شود.

اعزام صبای قم به اردوی آماده سازی ترکیه

تیم فوتبال صبای قم این هفته به دومین مرحله تمرینات و تدارکات خود یعنی به اردوی آماده سازی در کشور ترکیه اعزام می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه صبای قم، تیم فوتبال این باشگاه برای شرکت در اردوی آماده سازی ترکیه روز چهارشنبه این هفته راهی استانبول می‌شود و به مدت 9 روز در این کشور برنامه‌های تدارکاتی و تمرینی خود را برگزار می‌کند.

این در حالی است که شاگردان یحیی گل محمدی به تازگی از اردوی آماده سازی نخست خود در شهر اردبیل بازگشته اند و از سوی دیگر لیگ دوازدهم روز یکشنبه چهارم تیرماه قرعه کشی می‌شود و 17 تیر نیز آخرین مهلت نقل و انتقالات است.

اعزام جوانان والیبالیست قم به مسابقات قهرمانی کشور

والیبالیست‌های جوان هیئت استان قم به مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اعزام می‌شوند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات در فدراسیون والیبال کشورمان، این دوره از رقابت ها در مرحله مقدماتی با شرکت تیم‌های اصفهان، البرز، قم، تهران و مرکزی به صورت دوره‌ای از روز هفدهم تیرماه به میزبانی شهر اراک برگزار می‌شود.

این در حالی است که والیبالیست های قمی در مرحله مقدماتی پیکارهای قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و امید نیز با همین تیم ها همگروه هستند که در پایان جدال با رقبای خود در رده سنی امید که بازی های آن به شکل دوره ای به مدت 6 روز به میزبانی هیئت والیبال استان قم برگزار شد، تیم والیبال رده سنی امید قم به مقام نخست رسیده و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
 

کد خبر 1633807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha