۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۴۱

بیک پور:

آماری از کودک آزاری در استان البرز در دست نداریم

آماری از کودک آزاری در استان البرز در دست نداریم

کرج – خبرگزاری مهر: مشاور قضایی و مدیر دفتر کل حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان البرز گفت: آماری از کودک آزاری در استان البرز در دست نداریم.

فریده بیک پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انعکاس آمار به مراجع ذی صلاح باشد اظهار داشت: در حال حاضر آماری از کودک آزاری در استان البرز در دست ندارم.

وی با بیان اینکه‌ هم اکنون کمیته ساماندهی کودکان خیابانی تشکیل شده استٰ اضافه کرد:‌ در این راستا کودکان بزه کار و کودکان کار بویژه اتباع خارجی شناسایی شده است.

مشاور قضایی و مدیر دفتر کل حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان البرز افزود:‌ مشاوره تلفنی  و ملاقات حضوری از جمله خدماتی است که به زیر مجموعه خود ارائه می دهیم.

بیک پور گفت:‌ در سال 90 حدود دو هزار نفر مراجعه کننده داشتیم که خدمات خوبی به آنها ارائه شده است.

وی در خصوص برخی از خدمات ارائه شده اظهار داشت: در خصوص جرائم غیر عمد با ستاد دیه هماهنگی انجام می دهیم و همچنین ملاقات فرزندان و رسیدگی به انتقالی افراد متقاضی نیز از دیگر خدمات ما است.

مشاور قضایی و مدیر دفتر کل حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان البرز با اشاره به اینکه بیشترین حمایت ما در زندان های استان البرز اظهار داشت:‌ یکی ابزارهای ما برای اجرای برنامه ها اداره بهزیستی است که هم اکنون یک تفاهم نامه ای بین قوه قضائیه و بهزیستی امضا شده است.
 

کد خبر 1634054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha