۷ تیر ۱۳۹۱، ۹:۵۶

حجت الاسلام ولی نژاد:

دشمنان در پی تخریب شخصیی جوانان ایرانی هستند

دشمنان در پی تخریب شخصیی جوانان ایرانی هستند

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان در پی ترور شخصیتی و از بین بردن جوانان ما هستند، این قشر باید بسیار هوشیار بوده و مدبرانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد سه شنبه شب در مراسم شهدای هفتم تیر در گنبدکاووس افزود: مردم ما هوشیار هستند و تمام دغدغه ما نسل آینده است و آنها باید هوشیار باشند، کسانیکه حتی حاضر نیستند یک قطعه کوچک از هواپیما را در اختیار ما قرار دهند، چرا فیلمهای مبتذل را براحتی در اختیار جوانان قرار می دهند.

وی اظهار داشت: دشمن از یک سو ما را تحریم می کند و از سوی دیگر جوانان ما را به سوی خود جذب می کند و جوانان باید هوشیار باشند و بدانند که اینها اهل انقلاب نیستند و در فکر توطئه هستند.

وی پاک بودن، کشتی نجات بودن، پناهگاه بودن و امانتداری را از شرایط اهل دانست و گفت: اگر اصرار داریم که در انتخاب مسئولان دقت شود، به خاطر این است که مسئولیت به اهلش سپرده شود.

حجت لااسلام ولی نژاد بیان داشت: یکی از شگردهای دشمنان این است که ابتدا شخص والایی همانند شهید بهشتی را ترور شخصیتی کند و سپس از بین ببرد.

وی تایکد کرد: باید نسل آینده که جنگ و انقلاب را ندیده است بداند که هرجا که راه را گم کرد از اهل آن بپرسد.

حجت الاسلام قربانی رئیس دادگاه انقلاب گنبدکاووس نیز گفت: ما مدیون شهدا هستیم و باید در هر مقام و منصب که هستیم دین خود را ادا کنیم.

کد خبر 1636273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha