۱۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱

با بازی پرستو صالحی/

پرونده "گذرگاه مرزی" به‌زودی بسته می‌شود

پرونده "گذرگاه مرزی" به‌زودی بسته می‌شود

ساخت تله‌فیلم "گذرگاه مرزی" با ساخت موسیقی توسط پیمان ملکی به پایان خود نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داستان این فیلم مربوط به یک سرگرد مرزبانی است که برای مبارزه با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر به از تهران به بیرجند فرستاده می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی حسین سحرخیز، روح‌الله کمانی، پرویز سنگ سهیل، پرستو صالحی، آزیتا ترکاشوند، کاظم افرندنیا، ‌حسین خانی بیگ،‌ امیر آقامیرزاده، مجید حسن فامیلی، سعید شریف، میترا خواجه‌ییان و... ایفای نقش کرده‌اند.

به گفته روایی مسئول روابط عمومی این تله فیلم، پیمان ملکی در حال ساخت تیتراژ پایانی گذرگاه مرزی است که با پایان یافتن صداگذاری از سوی رامین ابوالصدق، این تله اوایل هفته آینده تحویل گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک می‌شود.
 
کار تهیه این تله فیلم که با مشارکت فرماندهی مرزبانی ناجا ساخته می‌شود را  سیدمحمدرضا قربان‌زاده و کارگردانی آن را حسین سحرخیز برعهده دارد.
 
سیدجلال‌الدین دری و حسین تفنگدار نویسندگان، حمید گرشاسبی مدیر تولید، فرزوان جلالی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، فریبرز سیکارودی مدیر تصویربرداری، بابک شعای طراح گریم، محمدرضا حسینی صدابردار، محمد کفاشیان طراح صحنه و لباس و کاواک آژیر و امید کاظمی عکاس با این پروژه همکاری دارند.
کد خبر 1643114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha