۶ فروردین ۱۳۸۴، ۱۰:۲۶

رييس ستاد تسهيلات نوروزي استان لرستان :

روزانه 10 هزار مسافر از قلعه فلك الافلاك ديدن مي كنند

رييس ستاد تسهيلات نوروزي استان لرستان گفت: تا كنون نزديك به 60 هزار ميهمان نوروزي از قلعه فلك الافلاك بازديد كرده اند و اين قلعه تاريخي به طور روزانه پذيراي 10 هزار مسافر از اقصي نقاط كشور است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، سيروس ابراهيمي گفت: عليرغم كمبود هتل و مهمانپذير مناسب در استان لرستان خوشبختانه با تمهيداتي كه در نظر گرفته شده حدود 80 درصد از ميهمانان نوروزي از آمدن به استان احساس خوبي دارند.

وي با اشاره به استقبال گسترده مسافران از استان به خصوص قلعه تاريخي فلك الافلاك افزود: در تمام شهرستانهاي استان ، مراكز اطلاع رساني به طور شبانه روز فعاليت واز ميهمانان با ارايه بروشور كه در برگيرنده مكانهاي ديدني و تاريخي استان است و همچنين دادن هديه كه شامل نان محلي و سوغاتي هاي استان است استقبال مي كنند.

وي خاطر نشان كرد: در طي ايام نوروز نشريه اي به طور روزانه تحت عنوان سفر منتشر مي شود كه يك صفحه از آن اختصاص به ارايه اطلاعات روزانه به گردشگران دارد ضمن اينكه ايستگاههايي را نيز در سطح استان تدارك ديده ايم كه در آنجا به اجراي موسيقي زنده محلي براي ميهمانان و علاقه مندان به فرهنگ اصيل لري پرداخته مي شود .

گفتني است ، قلعه فلك الافلاك از آثار تاريخي جالب توجه استان لرستان است كه برفراز تپه اي در ميان خرم آباد واقع شده و قدمت آن به دوره ساسانيان مي رسد.

کد خبر 167455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha