۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۱۸

رضوانی عنوان کرد:

تصویب 300 مصوبه در شورای تامین گیلان

رشت - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تدوین و تصویب 300 مصوبه در شورای تامین استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رضوانی شامگاه جمعه در جمع اعضای ستاد هفته دولت با اشاره به اینکه گیلان بیشترین جلسات شورای تامین را بعد از انقلاب در سال 90 تجربه کرده است، افزود: در این سال 33 جلسه برای تدبیر امور به ویژه انتخابات تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 41 دانشگاه و مرکز آموزش عالی با 86 هزار و 826 دانشجو در سال 84 در گیلان به فعالیت مشغول بودند، اظهارداشت: بعد از دولت نهم و دهم تعداد دانشجو و مراکز آموزش عالی این استان دو برابر شد یعنی به 80 دانشگاه و مرکز آموزش عالی اعم از آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و 140 هزار دانشجو رسید.

معاون استاندار گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت: این شهید گرانقدر الگوهای برتر مدیریت هستند امروز دولتمردان نظام اسلامی باید راه آنان را ادامه و در مسیر رشد و استقلال کشور گام بر دارند.

وی در ادامه خطاب به مدیران افزود: هر خدمتی که انجام می دهید باید بوی اخلاص و دین از آن استشمام شود تا ماندگار بماند.

رضوانی اظهار داشت: دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد توانسته گامهای موثری برای پیشرفت کشور بردارد که هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان عملکرد دولت و تشریح خدمت دولتمردان است.

کد خبر 1679475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha