۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۳۳

در گالری ایده/

همایش سه روزه آموزش انیمیشن برگزار می‌شود

همایش سه روزه آموزش انیمیشن برگزار می‌شود

همایش سه روزه آموزش انیمیشن از روز سه شنبه چهاردهم الی پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح الی 3 بعد از ظهر در محل آموزشگاه و گالری ایده برگزار می‌شود.

آرش سلطانعلی؛ مدیر گالری و آموزشگاه ایده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:‌ ورکشاپ سه روزه آموزش انیمیشن از روز سه شنبه چهاردهم الی پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح الی 3 بعد از ظهر در محل آموزشگاه و گالری ایده برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ این ورکشاپ شامل آموزش انیمیشن از ایده‌پردازی تا خروجی شامل موضوعاتی مانند روش‌های ایده‌یابی، طراحی Storyboard، طراحی شخصیت و فضا، کارگردانی هنری،  تولید (Layout، زمان بندی، متحرک سازی، نقاشی زمینه)، کامپوزیت، صداگذاری موسیقی،‌ خروجی و ... خواهد بود.

وی در مورد مدرسان این دوره‌ها توضیح داد: استاد مسعود دشتبان و بابک نکوئی بیشتر این سخنرانی‌ها را انجام خواهند داد و من نیز برخی از سخنرانی‌ها را انجام می‌دهم.

وی افزود: آشنایی و شناخت هنرجو با مراحل تبدیل ایده انیمیشن تا مرحله استوری‌برد و اجرای استوری‌برد (فیلم‌نامه تصویری) که شامل تعریف ایدة انیمیشن، طرح فیلم، داستان، فیلنامه و استوری‌برد است از مهمترین بخش‌های این همایش خواهد بود.

وی در مورد هدف از برگزاری این برنامه گفت: هدف این است که هنرجو با اصول فیلم‌نامه‌نویسی آشنایی پیدا کرده و خود بتواند از هر فکر و ایده‌ای که در رابطه با انیمیشن باشد فیلم‌نامه و استوری‌برد اجرایی و نهایی تهیه کند.

مدیر آموزشگاه و گالری ایده در مورد دوره کارگردانی انیمیشن نیز توضیح داد: فرآیند تجسم،  آشنایی با سبک تداومی، آشنایی با مراحل تولید و جایگاه کارگردان در فرآیند تولید، استوری‌برد و طراحی تولید، عناصر تشکیل‌دهنده تصویر متحرک، ساختن نماها و روابط معنایی، تدوین و روابط زمانی و ... از مهترین مباحثی است که در این دوره بیان خواهد شد.

سلطانعلی در مورد محل برگزاری این همایش توضیح داد:  تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ محل برگزار این همایش است.

کد خبر 1679844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha