۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۴۳

در هفته دولت/

192 پروژه در روستاهای اردبیل افتتاح می شود

192 پروژه در روستاهای اردبیل افتتاح می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: دولت توجه ویژه ای به مناطق محروم و روستایی دارد به همین جهت در طول هفته دولت 192 پروژه در روستاهای استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین صابری بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی پروژه های افتتاحی هفته دولت در استان تصریح کرد: ارزش اعتباری پروژه های افتتاح شده در روستاهای استان بیش از 630 میلیارد ریال خواهد بود اما همچنان اعتبار پروژه های روستایی استان کمتر از پروژه های شهری است.

وی سیاست کلی نظام و دولت را رسیدگی به روستاها و مناطق محروم عنوان کرد و متذکر شد: اگر امکانات روستاها همانند امکانات رفاهی و خدماتی شهرها باشد مهاجرت کمتر شده و در نتیجه مشکلات شهرنشینی هم تا حدودی کاهش پیدا می کند.

صابری با اشاره به افتتاح 319 پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در سطح استان افزود: ارزش اعتباری پروزه های افتتاح شده در هفته دولت بیش از دو هزار و 210 میلیارد ریال است که در زمینه های عمرانی دولتی، صنعتی، گردشگری و پروژه های بخش خصوصی و بانکها هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به تعداد پروژه های مناطق شهری برای افتتاح در هفته دولت اضافه کرد: 127 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر هزار و 580 میلیارد ریال در سطح شهرهای استان افتتاح می شود تا مردم از این پروژه ها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هفته دولت در سال 91 مقارن با تحریمهای جدید عیله کشور شده است، ادامه داد: کشور به یاری خدا و همراهی مردم از این فشارها به سلامت عبور می کند بنابریان در سطح استان باید حساسیتها بالا شود تا سهمی در پیروزی کشور در برابر تحریمها داشته باشیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل سکوت، کار و خدمت را بهترین حرکت در شرایط فعلی برشمرد و متذکر شد: نباید به تحریمهای کشورهای غربی اعتنا کرد بلکه با خدمت رسانی بیشتر می توان شیطنتهای کشورهای غربی را به فرصتی برای توسعه کشور تبدیل کرد.
 

کد خبر 1680306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha