۱۲ فروردین ۱۳۸۴، ۱۵:۲۵

پس از شورش هواداران در مسابقه فوتبال ؛

كره شمالي تنبيه انضباطي مي شود

فدراسيون فوتبال كره شمالي پس از جنجال بازيكنان فوتبال اين تيم در بازي مقابل ايران به احتمال فراوان از سوي فدراسيون بين المللي فوتبال با تنبيه انضباطي مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "مهر"پيتر ولاپان دبير كل كنفدراسيون فوتبال آسيا حوادث به وجود آمده در ديدار تيم هاي كره شمالي و ايران را مورد انتقاد قرار داد و از مسوولان فدراسيون بين المللي فوتبال درخواست كرد در اين ارتباط وارد عمل شده تا تصميمات مقتضي اتخاذ شود.
وي در اين خصوص اظهار داشت:ما نيازمنديم كه در اين ارتباط به وضعيت انضباطي تيم كره شمالي رسيدگي كنيم و مطمئنم كه فيفا تصميم درست را خواهد گرفت.از آنجا كه خشونت در اين بازي به بالاترين حد خود رسيد، رسيدگي به اين پرونده بر عهده فيفاست و تمامي گزارش ها به آنجا ارسال شده است.هر تصميمي كه فيفا در اين ارتباط بگيرد براي كنفدراسيون فوتبال آسيا محترم و قابل قبول خواهد بود.
ديدار تيم هاي كره شمالي و ايران به شورش بازيكنان حريف عليه داور مسابقه و متعاقبا هواداران كره اي عليه بازيكنان ايران انجاميد كه با دخالت نيروهاي پليس اوضاع آرام شد. گفتني است در اين ديدار تيم ايران با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد.

کد خبر 168139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha